ضرورت تدوین سند لجستیک تهران در شرایط اضطراری

ضرورت تدوین سند لجستیک تهران در شرایط اضطراری

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت تدوین سند لجستیک تهران برای تامین نیازهای حیاتی در شرایط اضطراری تاکید کرد.

ضرورت تدوین سند لجستیک تهران در شرایط اضطراری

به گزارش شبکه صمیم مرادی روزبهانی در نشسست کمیته آماد و تجهیزات اضطراری که با حضور اساتید و صاحب نظران در حوزه آماد و لجستیک همچنین نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله هلال احمر آتش نشانی قرارگاه خاتم الانبیا (ع) قرارگاه ثارالله (عج) و شهرداری تهران در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد  با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته های تخصصی افزود: خرید تجهیزات باید به گونه ای انجام شود که مأموریت محور باشد و هماهنگی و حمایت لازم از فرماندهی در ستاد و میدان فراهم شود.  
 
وی همچنین از تشکیل کارگروه پشتیبانی و مدیریت منابع در تهران به ریاست فرمانداری خبر داد و عنوان کرد: این کارگروه با هدف هدایت و هماهنگی فعالیت ها پشتیبانی به موقع و تهیه کارآمد کالاها و تجهیزات در پاسخ به شرایط اضطراری و بازسازی تشکیل شده است.  
 
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اهمیت افزایش سرعت و کارآیی در شرایط اضطراری افزود: از این رو در سال های اخیر افزودن سیستم های رفاهی سیار و خودروهای فرماندهی سبک به ناوگان خودرویی سازمان مدیریت بحران شهر تهران در دستور کار بوده است.
 
مرادی روزبهانی گفت: در این نشست همچنین بر اهمیت وجود طرح در لجستیک و تبدیل طرح به برنامه تأکید و عنوان شد: زنجیره تأمین شامل تهیه تولید و خرید سومین بخش لجستیک بشمار می رود. سپس توجه به «آماد» شامل انبارداری و توزیع و پس از آن نگهداری و تعمیر (نت) و نیز تعیین تکلیف تجهیزات فرسوده و از رده خارج اهمیت می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا