چرا تحقیق و تفحص از شستا ضروری است؟

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا ، “علی خزریان” نماینده کنگره در صفحه اینستاگرام خود درباره تحقیقات شستا نوشت. برای پیگیری حقوق شهروندان ، به ویژه بازنشستگان تأمین اجتماعی ، تقاضای تحقیق و تفحص از شستا را در کنگره ارائه دهید. دادم

چرا تحقیق و تفحص از شستا ضروری است؟

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی بیش از 230 شرکت با فعالیتهای گسترده در صنایع مختلف دارد.

در سال 1997 ، کل دارایی شستا به 570 میلیارد تومان رسیده و درآمد سالانه آن نزدیک به 320 میلیارد تومان اعلام شده است که قطعاً به دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش ارزش دارایی طی دو سال گذشته ، این دارایی دو برابر شده است.

دامنه فعالیتها و تواناییهای بالای مالی شرکت در یک صنعت تقریباً استراتژیک ، شستا را عملاً به یکی از قدرتمندترین بنگاههای اقتصادی ایران تبدیل کرده است که همیشه مورد پسند سیاستمداران ، ذینفعان و فرصت طلبان دولتهای مختلف بوده است.

این مشکل در دولت های یازدهم و دوازدهم نیز وجود دارد و استخدام بسیاری از اعضای وابسته به شستا در مبارزات انتخاباتی آقای حسن لوهان نمونه ای از این درآمدزایی است.

سو widespread مدیریت گسترده و تخلفات مالی و اداری شستا و شرکتهای وابسته به آن ، تحقیق در مورد این مجتمع اقتصادی اقتصادی را ضروری کرد. همچنین ، طی دهه گذشته ، این شرکت دو بار بدون خواندن گزارش نهایی و بدون هیچ گونه پیگیری مورد تحقیق قرار گرفته است.

تحقیقات شستا بسیاری از حقایق را برای عموم آشکار می کند و حقوق از دست رفته بازنشستگان و بیمه شدگان را بازیابی می کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا