افزایش تبدیل هواپیماهای مسافری به باری در دوران کرونا

از ایرکانادا گرفته تا خطوط هوایی چین ، شرکت های هواپیمایی و لیزینگ هواپیماهای قدیمی را به باری تبدیل کرده اند تا از رونق تجارت الکترونیکی در حال گسترش در طی شیوع ویروس کرونا استفاده کنند.
به گزارش شبکه ، این روند فرصت های خوبی را برای شرکت های تبدیل هواپیماهای مسافربری به باری از جمله شرکت های مهندسی فناوری سنگاپور ، صنعت هوافضای IAI و شرکت های مهندسی هواپیمایی ایالات متحده فراهم کرده است.
آنالیز هواپیمایی Sirion 90 هواپیما است که با استفاده از 36 درصد تعداد هواپیما تا سال 2021 در جهان مورد استفاده قرار می گیرد و انتظار می رود تا سال 2022 به 109 هواپیما افزایش یابد.
طبق گفته شرکت مشاور شیکا ، ارزش بازار هواپیمای 15 ساله از ابتدای سال تاکنون 20 تا 47 درصد کاهش یافته است که این به مدل بستگی دارد و همین امر باعث جذابیت بیشتر هواپیماها به باری می شود.
ایرکانادا می خواهد چندین مدل بوئینگ 767 را تبدیل کند. گروه S7 روسیه همچنین اولین هواپیمای باری اصلاح شده 737-800 را از GECAS لیزینگ خریداری و به CDB دستور داد تا دو فروند ایرباس SE A330 را به EFW ، سرمایه گذاری مشترک بین سنگاپور و مهندسی فناوری ایرباس ، تبدیل کند. بودن.
تبدیل هواپیماهای مسافربری به باری یک قدم فراتر از بسیاری از شرکت های هواپیمایی است که به طور موقت در طی شیوع ویروس کرونا تغییر می کنند و باعث افزایش صندلی مسافران برای حمل بار بیشتر می شود.
انتقال دائمی با باز کردن تقاضا برای حمل و نقل هوایی حاصل می شود ، که قبل از شیوع ویروس کرونا ضعیف بود ، اما با روی آوردن خریداران به تجارت الکترونیکی برای چند سال آینده همچنان پابرجا خواهد بود. صنعت هواپیمایی انتظار دارد که تا سال 2024 تعداد مسافران به سطح 2019 نرسد.
با این حال ، تحلیلگران هشدار می دهند که بازار بار بی ثبات است و کمبود ظرفیت در این بخش می تواند به سرعت به ظرفیت مازاد تبدیل شود.
تقریباً نیمی از محموله های جهان معمولاً توسط هواپیماهای مسافربری حمل می شود ، اما ازدحام در هواپیماهای مسافربری منجر به افزایش وابستگی جهانی به هواپیماهای باری شده است.
بوئینگ اعلام کرده است که به دلیل تعلیق هواپیماهای مسافربری ، بهره وری بار تا ماه سپتامبر 40 درصد افزایش می یابد و به جای هواپیماهای باری بزرگ مانند 777 ، بیش از 60 درصد هواپیماهای باری تحویل داده شده طی 20 سال آینده در واقع هواپیماهای اصلاح شده هستند. هستند. باریک و باریک بدن تقریباً همه یک هواپیمای اصلاح شده است.
به گفته رویترز ، رونق در تغییرات هواپیما به بخشهای تعمیر ، تعمیر و نگهداری و به روزرسانی هواپیما اجازه داده است تا بخشی از آسیبهای ناشی از کاهش پروازهای مسافری را جبران کند. این تبدیل دائمی معمولاً علاوه بر هزینه هواپیما میلیون ها دلار هزینه دارد و 3 تا 4 ماه به طول می انجامد.
انتهای پیام