بهترین میم کوین برای خرید و سرمایه‌گذاری

با توجه به اهمیت وجودی میم کوین‌ها در معاملات تریدرها و معامله‌گران رمزارزی، ما این مقاله را به آموزش خرید میم کوین اختصاص داده‌ایم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مروری بر ماهیت میم کوین‌ها (Meme Coin)

قبل از آن که بتوانیم به آموزش خرید میم کوین بپردازیم، ضرورت دارد که نگاهی اجمالی به خود ماهیت این دسته خاص از ارزهای دیجیتالی داشته باشیم تا پس از آن با دیدی روشن‌تر بتوانید در ارتباط با خرید و اهمیت سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها به درستی قضاوت نمایید. احتمالا این جمله معروف را شنیده باشید که میم کوین‌ها به آن دسته از ارزهای دیجیتالی اطلاق می‌شوند که براساس ترندها و میم‌های موجود در فضای مجازی به وجود آمده و در حوزه فناوری، هیچ نوآوری خاصی را ارائه نکرده‌اند! به طور کلی این تعریف، یک تعریف درستی بوده و این دسته از ارزهای دیجیتالی در واقع با هدف شوخی با ارزهای اصلی بازار به وجود آمده‌اند. 

در یک تعریف کلی از میم کوین‌ها می‌توان چنین عنوان داشت که این دسته خاص از ارزهای دیجیتال دنیای کریپتوکارنسی دارای هیچ پشتوانه خاصی به جز حمایت جامعه خویش نیستند و همچنین هدف خاصی را نیز دنبال نمی‌کنند و صرفا برای شوخی کردن با سایر رمزارزها ایجاد شده‌اند و همان طور که دوج کوین به دنبال شوخی کردن با بیت کوین ایجاد شد، شیبا اینو نیز به دنبال شوخی با دوج کوین پا به عرصه وجود نهاد.

شناسایی میم کوین‌ها قبل از پامپ قیمتی

گفته شد که میم کوین‌ها هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند و به همین علت اشتراکات بسیار زیادی با ها دارند و مسلما با توجه به چنین ویژگی، صرفا زمانی می‌توان به سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها فکر کرد که از احتمال پامپ قیمتی بالایی برخوردار باشند. برای این که بتوانیم متوجه شویم که آیا یک میم کوین در آستانه پامپ قیمتی قرار دارد یا خیر، به انجام یکسری تحقیقات اولیه نیاز خواهیم داشت. اگر میم کوین مورد نظر شما در دسته پروژه‌های جدید قرار دارد حتما توجه داشته باشید که هرچه زمان کمتری از عرضه آن گذشته باشد، احتمال پامپ قیمتی بالاتر است و در کنار بررسی این عامل توجه به حجم معاملات نیز می‌تواند اطلاعات خوبی را در اختیار ما قرار دهد. میم کوین مورد نظر باید دارای حجم معاملاتی بالایی داشته باشد تا به این شکل بتوانیم ریسک معاملاتی خویش را کنترل کنیم و همچنین لازم است که در طول 24 ساعت اخیر نیز رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده باشد. 

ناگفته نماند که میم کوین‌ها بالذات به حمایت جامعه خود گره خورده‌اند و قبل از ایجاد یک موج حمایتی، همواره صحبت‌ها در ارتباط با میم کوین مورد نظر در شبکه‌های اجتماعی خاص نظیر توییتر، تلگرام و سایر شبکه‌های فعال در حوزه کریپتوکارنسی افزایش می‌یابد؛ بنابراین، حتما باید توجه کافی به مباحث ترند شده این حوزه در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید تا با انتخاب یک میم کوین مناسب، سود خوبی را از طریق سرمایه‌گذاری بر روی آن به دست آورید. مجددا یادآوریم می‌شویم که این پامپ قیمتی صرفا به دلیل حمایت جامع بوده و پس از گذشت مدتی فروکش می‌کند و خرید میم کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری بلند مدت نمی‌تواند، ایده چندان خوبی برای کاربران باشد.

خوشبختانه در طول چندان سال اخیر و با روشن شدن دیدگاه نظام قانون‌گذاری ایران نسبت به معاملات رمزارزی، امروزه صرافی‌های ایرانی معتبری افتتاح شده‌اند که کار با آن‌ها بسیار راحت بوده و می‌توان از طریق آن‌ها، به صورت ریالی حساب کاربری را شارژ کرده و با ریال که واحد پولی ملی ایران است، کلیه ارزهای دیجیتالی موجود در جهان را خریداری نمود. البته لازم به ذکر است که در انتخاب صرافی مورد نظر خود حتما توجه کافی به میزان اعتبار، تعداد رمزارزهای مورد پشتیبانی، میزان کارمزد دریافتی، سطح ایمنی و تعداد کاربران و تریدرهای فعال در آن داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که صرافی مورد نظر شما حتما باید توجه ویژه‌ای به بروزرسانی لیست ارزهای دیجیتال مورد پشتیبانی خویش داشته باشد تا بتوانید به کمک آن میم کوین مورد نظر خویش را خریداری نمایید. عموما میم کوین‌ها به دلیل ماهیت نوظهور خویش کمیاب هستند و خرید آن‌ها قبل از پامپ شدن و لیست شدن در کلیه صرافی‌های رمزارزی می‌تواند سود خوبی را عاید شما نماید.

بهترین میم کوین برای خرید و سرمایه‌گذاری

میمکوین‌ها دسته خاصی از ارزهای دیجیتالی هستند که از سال 2013 به بعد و با عرضه دوج کوین معرفی شدند و از آن زمان تا به امروز، فراز و فرودهای بسیاری زیادی را تجربه نمودند. میم کوین‌ها به دلیل برخورداری از حجم معاملات پایین مستعد نوسانات لحظه‌ای هستند و در مقایسه با سایر رمزارزها نوسانات بیشتری را تجربه می‌کنند و صرفا کافیست که یک موج حمایتی برای آن‌ها از سوی اعضای جامعه یا سلبریتی‌ها شکل بگیرد تا سود چند هزار درصدی را عاید صاحبان خویش نمایند. یکی از این میم کوین ها میو، است که قیمت ارز mew در مدت کوتاهی رشد زیادی کرده است.

با توجه به چنین درجه اهمیتی، ما این مقاله را به خرید میم کوین اختصاص دادیم و همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید؛ آموزش خرید میم کوین به دو قسمت تقسیم می‌شود: مرحله اول شناسایی این میم کوین‌ها قبل از پامپ قیمتی و مرحله دوم خرید آن‌ها از یک صرافی معتبر. با توجه به وجود تحریم‌های مالی برعلیه ایران به شما توصیه می‌کنیم که از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال ایرانی که دارای لیست رمزارزی پرباری هستند، برای خرید میم کوین مورد نظر خود کمک بگیرید تا با ریسک بسته شدن حساب کاربری و بلوکه شدن دارایی‌های موجود در آن مواجه نشوید.

دکمه بازگشت به بالا