راهنمای خرید بهترین مارک فلاش تانک

راهنمای خرید بهترین فلاش تانک در سال 1402-1403

یکی از لازمه‌های سرویس بهداشتی در مراکز تجاری و واحدهای مسکونی فلاش تانک‌ها هستند که در دسته‌بندی و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و متناسب با کیفیت و مدل‌هایی که دارند در رنج‌قیمتی گوناگونی عرضه می‌شوند. بهترین مارک فلاش تانک دارای ویژگی‌هایی مانند سیستم تخلیه و کیفیت ساخت مناسب است و بایستی در هنگام انتخاب به این ویژگی‌ها توجه داشته باشید.

امروزه برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام با مشخصات و ویژگی‌های مختلفی ارائه می‌شوند و ازاین‌رو انتخاب بهترین برند فلاش تانک می‌تواند کار بسیار دشواری باشد؛ به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم برندهای محبوب و پرطرفدار را معرفی کرده و نکات مهمی که در هنگام خرید بایستی مورد توجه قرار گیرد را بررسی خواهیم کرد. از شما دعوت می‌شود ما را تا انتها همراهی کنید.

فلاش تانک چیست؟

برای اینکه بهداشت و نظافت سرویس بهداشتی رعایت شود از یک منبع ذخیره آب و لوله استفاده می‌کنند تا انتقال آب با فشار بسیار زیادی انجام شود. عملکرد اصلی این وسیله بدین صورت است که در ابتدا مخزن پر از آب شده و پس از آن با کشیدن طناب و یا فشار دادن دکمه‌تخلیه‌، آب با فشار زیادی خارج می‌شود.

این وسیله به منظور جبران کمبود فشار آب در مناطق شهری طراحی شده است که آب را به یکباره خارج کرده و نظافت به بهترین شکل ممکن انجام شود. برندهای مختلفی این وسیله را با متریال و کیفیت‌های مختلفی تولید می‌کنند و برای اینکه بتوانید محصول با کیفیت و متناسب با نیازهایتان را خریداری کنید لازم است با بهترین مارک فلاش تانک آشنا شوید تا بتوانید بر اساس توانایی کاربری عملکرد و بودجه‌ای که دارید مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید.

انواع فلاش تانک

فلاش تانک‌ها همان‌طور که گفته شد در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه رایج‌ترین فلاش تانک‌ها را معرفی کرده‌ایم:

·         فلاش تانک روکار

یکی از قدیمی‌ترین فلاش تانک‌ها که تمامی اجزای آن در سرویس بهداشتی نصب می‌شود نوع روکار است که برای استفاده از آن لازم است اهرم و یا طناب را بکشید و همچنین در برخی مدل‌ها دکمه‌ای روی آن قرار داده شده است و با فشردن آن می‌توان از فلاش تانک استفاده کرد. این مدل فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کند و به همین دلیل بیشترِ کاربران ترجیح می‌دهند مدل توکار را خریداری کنند.

·         فلاش تانک توکار

ازآن‌جایی‌که امروزه فضای سرویس بهداشتی خانه‌ها بسیار کوچک است فلاش تانک‌هایی با ابعاد کوچک‌تر و به صورت توکار طراحی شده تا با اشغال کمترین فضا بتوان از این وسیله کاربردی استفاده کرد. بهترین مارک فلاش تانک به صورت توکار و مخفی طراحی می‌شود و لوله‌ها در داخل دیوار جاسازی شده و بدین طریق فضایی را اشغال نمی‌کنند و شما فقط کلید تانک را می‌بینید. این فلاش تانک‌ها در سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی با فضاسازی مدرن بسیار هم‌خوانی داشته و شما می‌توانید با نصب آن فضای کاملا شیکی را داشته باشید.

نکته مثبتی که در مورد این فلاش تانک‌ها وجود دارد کاهش صدا در زمان استفاده است؛ در واقع به دلیل اینکه این دستگاه در داخل دیوار قرار دارد، دیوار به‌عنوان عایق صدا عمل می‌کند و دوام و استحکام بیشتری نیز نسبت به مدل‌های روکار ارائه می‌دهد. انواع این فلاش تانک‌ها به صورت فلاش تانک توکار کلاسیک، زمینی و وال هنگ است که مدل کلاسیک برای توالت‌هایی با طراحی ایرانی به کار می‌رود و نوع وال هنگ قابل‌نصب در توالت‌های فرنگی دیواری است.

بهترین مارک فلاش تانک

شرکت‌های متنوعی فلاش تانک‌ها را با ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی تولید کرده‌اند و ازاین‌رو انتخاب بهترین برند فلاش تانک که تمام ویژگی‌های مناسب را ارائه دهد بسیار دشوار است؛ به همین دلیل ما در زیر دو نمونه از پرقدرت‌ترین و باکیفیت‌ترین فلاش تانک‌ها را معرفی کرده‌ایم:

  • برند آلکا: برند آلکا ساخت کشور جمهوری چک بوده که در انواع و مدل‌های مختلف توکار طراحی شده است و شما می‌توانید مطابق با نیاز خود بهترین و باکیفیت‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در این فلاش تانک‌ها ظاهری یکدست و تمیز، ویژگی‌مهم و قابل توجه به شمار می‌آید که فضای سرویس بهداشتی را بسیار شیک و خاص می‌کند. این برند ویژگی‌هایی مانند امکان استفاده از سه حجم مختلف، عدم ایجاد لرزش در دیوار، مینیمال و شیک بودن، ماندگاری چندین ساله و… را در مدل‌های مختلف این وسیله کاربردی خود قرار داده است.
  • برند الپس: از بهترین مارک فلاش تانک می‌توان به برند ترکیه‌ای الپس اشاره کرد که این محصول را با ویژگی‌های خاص و کیفیت بی‌نظیری ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این برند مدل‌های مختلفی را مشاهده کرده و از بین آن‌ها مناسب‌ترین گزینه با سرویس بهداشتی خود را تهیه کنید.

این تانک‌ها از جنس بسیار مرغوبی تولید شده‌اند و اتصالات و شیرآلاتی که برای نصب آن مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار باکیفیت و منحصربه‌فرد است. توجه داشته باشید که این برند ترکیه‌ای با گارانتی معتبری ارائه می‌شود تا در صورت معیوب بودن بتوانید بدون پرداخت هزینه اقدام به تعمیر کنید.

راهنمای خرید فلاش تانک

یک فلاش تانک خوب و استاندارد علاوه بر آسان کردن روند تخلیه می‌تواند باعث صرفه‌جویی در مصرف آب، کم کردن زمان شست‌وشو و به‌تبع صرفه‌جویی در زمان و همچنین شست‌وشوی آسان توالت زمینی و عدم تشکیل باکتری و قارچ‌ها در محیط آلوده سرویس بهداشتی می‌شود.

در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فلاش تانک مناسب را بررسی می‌کنیم:

  • کارکرد بالا و شست‌وشوی پرقدرت انواع کاسه توالت
  • مصرف بهینه آب
  • دوام و ماندگاری بالای فلاش تانک و استفاده از آن در طولانی‌مدت بدون هیچ عیب و نقصی
  • عدم رشد و انتقال باکتری یا آلودگی‌ها
  • نصب راحت و سازگار با هر نوع برند چینی بهداشتی
  • ظاهر زیبا و سازگاری با رنگ، ابعاد، طرح و مدل‌های دیگر تجهیزات ازجمله شیرآلات سرویس بهداشتی

نکات مهم برای خرید فلاش تانک

پیش از خرید فلاش تانک یا تجهیزاتی از این قبیل که احتمال تعویض آن در کوتاه مدت منطقی و اقتصادی نیست، بهتر است برخی موارد را آگاهانه‌تر و با دقت بیشتری بررسی کنیم تا درنهایت بتوانیم فلاش تانک موردنظر را با بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنیم؛ بنابراین به نکات زیر توجه کنید:

·         حجم مخزن

یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید فلاش تانک از به پخش؛ توجه به حجم مخزن است، ابتدا باید حجم مخزن موردنیاز و سپس فشار آب را در منطقه یا ساختمان خود در نظر بگیرید تا متناسب با آن بتوانید بهترین مدل فلاش تانک را انتخاب نمایید.

·         صرفه‌جویی در آب

امروزه صرفه‌جویی در مصرف آب به یک فرهنگ و عادت بسیار پسندیده بین افراد تبدیل شده است، بنابراین تولیدکنندگان تجهیزات مختلف ازجمله فلاش تانک، توالت فرنگی، توالت والهنگ و… همواره به صرفه‌جویی در میزان آب مصرفی توجه ویژه‌ای می‌کنند. در بخش انواع فلاش تانک با مدل‌های مختلف و کارایی هریک آشنا شدیم، بنابراین اگر به دنبال صرفه‌جویی در میزان آب مصرفی هستید انتخاب فلاش‌تانک‌های دو زمانه گزینه مناسبی می‌باشد، زیرا دارای دو مخزن کوچک و بزرگ هستند که به‌راحتی نیاز شما را برآورده می‌کنند.

·         جلوگیری از انتقال آلودگی

با توجه به آلوده بودن محیط سرویس بهداشتی برای جلوگیری از هرگونه انتشار آلودگی بهتر است از تجهیزات آنتی باکتریال استفاده کنید، فلاش تانک‌ها اغلب با دکمه یا طناب شروع به تخلیه می‌کنند و اگر بدنه و دیگر اجزای آن از مواد درجه‌یک و آنتی باکتریال ساخته شود قطعاً در جلوگیری از انتشار آلودگی مؤثر می‌باشد.

·         کیفیت و دوام بالا

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، تعویض تجهیزاتی از قبیل فلاش تانک، وان و جکوزی یا انواع روشویی سرویس بهداشتی و… در کوتاه مدت منطقی نمی‌باشد، بنابراین بهتر است کالایی باکیفیت و دوام بالا خریداری نماییم تا بتوانیم به‌راحتی چندسال از آن استفاده کنیم.

کیفیت و دوام بالا ازجمله مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند طول عمر کالای موردنظر را افزایش دهد، بنابراین زمان خرید انواع فلاش تانک بهتر است به سراغ بهترین مارک فلاش تانک بروید تا درنهایت محصولی باکیفیت و ماندگاری بالا خریداری نمایید.

·         ابعاد فلاش تانک

تولیدکنندگان مختلف فلاش تانک‌ها را در مدل‌ها و ابعاد گوناگونی تولید کرده‌اند که برای خرید فلاش تانک ابتدا بهتر است فضای سرویس بهداشتی خود را در نظر بگیرید و سپس مطابق با اندازه سرویس ابعاد فلاش تانک خود را انتخاب نمایید.

·         طراحی فلاش تانک

توجه به زیبایی و ظاهر فلاش تانک ازجمله مواردی است که می‌تواند در زیبایی سرویس بهداشتی شما مؤثر باشد، ازاین‌رو تولیدکنندگان مختلف این محصول را با طراحی متنوعی تولید کرده‌اند که می‌توانید طرح فلاش تانک خود را متناسب با طرح و رنگ کاشی دیوار، سرامیک کف و دیگر اکسسوری‌های سرویس بهداشتی انتخاب و خرید نمایید.

دکمه بازگشت به بالا