برای کرونا سریال کمدی و خانوادگی بسازید

برای کرونا سریال کمدی و خانوادگی بسازید

در یک وبینار ملی ، “نقش رسانه ها در سبک زندگی مرتبط با کرونا” ذکر شد. رسانه ها باید اطلاعات ساکت و دقیق را به ساکنان محلی و مردم ارائه دهند تا آنها بتوانند یاد بگیرند که چگونه با کرونا زندگی کنند و موارد پیشگیری را مشاهده کنند. بودن.
مبارزه با اخبار جعلی و ایجاد یک سریال تلویزیونی با مضمون سلامتی در ژانر کارتونی یا خانوادگی آن دوران راهی برای مبارزه با تاج گذاری قلمداد می شد.

به گزارش شبکه ، وبینار “نقش رسانه در یک کرونا و سبک زندگی ترکیبی” با حضور دکتر ایاد بهادری ، تنها متخصص اپیدمیولوژی و معاونت بهداشت و دکتر علیرضا عبداللهی نژاد ، مدیر روابط عمومی گروه علوم و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی چهارشنبه (2 آنلاین) برگزار می شود. انجام دهید. 99) برگزار شد

پیشگیری بهترین راه برای درمان بیماری عروق کرونا ویروس قلب است

در این وبینار ، معاون بهداشت ، دکتر بهادری ، با بیان تفاوت بیماری Covid 19 با مرس و SARS از نظر شدت و انتقال ، گفت: “بیماری های عفونی ، پتانسیل قابل درمان و واکسیناسیون دو چیز مهمی هستند که هنوز پس از هفت سال باقی مانده اند. در ماه های بیماری ، هیچ درمان ثابت و واکسن م forثر برای تاج شناخته نشده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات ناشناخته و کمیابی در مورد تاج وجود دارد ، با بیان اینکه برای جلوگیری از بیماری تغییر در سبک زندگی و عادات ضروری است ، اظهار کرد: تاج باید اکنون با ما زندگی کند و راهی جز رعایت پروتکل های درمانی وجود ندارد که از بیماری در امان باشد. هیچ چیز وجود ندارد ». . بهبودی به معنای شستن دست ها ، بهداشت شخصی ، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است که بهترین راه برای جلوگیری از آن است.

یک متخصص اپیدمیولوژی دانشگاه گفت: “رسانه ها باید ضمن ایجاد آرامش اطلاعات دقیق را به مردم و اعضای جامعه ارائه دهند تا مردم یاد بگیرند چگونه با تاج زندگی کنند و موارد پیشگیری را مشاهده کنند.”

تغییر شیوه زندگی در کرونا مورد نیاز است

دکتر بها دری با اشاره به لزوم تغییر نحوه زندگی تاج و تهیه پروتکل های مربوط به زندگی خانوادگی ، گفت: “مردم باید همه اقدامات و رفتارها را یاد بگیرند تا بر جلوگیری از انتقال تاج و انتقال بیماری متمرکز شوند.” وقتی ویروس وارد خانه شما می شود ، همه افراد خانواده شما را آلوده می کند ، بنابراین باید پروتکل هایی برای زندگی در خانه هنگام ویروس کرونا نیز تهیه شود.

معاون اداره بهداشت در مورد تغییر عادت و وسواس اعتقاد دارد که افراد باید به بهداشت روانی خود توجه کنند و به برخی از عوارض ناشی از تغییر سبک زندگی کرونا از جمله انزوا ، چاقی ، اضافه وزن و دانش آموزان کم تحرک اشاره کرد. … نقل قول.

برای مبارزه با تاج به بسیج عمومی نیاز است

دکتر بهادری با اشاره به نقش مهم رسانه ها ، به ویژه رادیو و تلویزیون ، همراه با سیستم بهداشت دولت ، مبارزه با این بیماری نیاز به بسیج عمومی دارد. “در موج سوم تاج ، ما با شرایط مختلفی روبرو هستیم ، این برای مردم طبیعی است و مردم خسته هستند.” بنابراین ، رسانه ها در مورد مسائل بهداشتی بسیار م effectiveثر هستند و حضور آنها در این زمینه و فعالیت عقلانی و آگاهانه باید از انتشار اخبار جعلی جلوگیری کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تأکید کرد: آموزش بهداشت Covid 19 باید در اسرع وقت به افراد ارائه شود ، زیرا در صورت تأخیر آسیب ویروس افزایش می یابد.

به گفته معاون رئیس وزارت بهداشت ، علاوه بر عوارض جانبی بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، فواید سلامتی مانند بهبود تغذیه ، بهبود بهداشت و هیچ فست فود برای بهبود سلامتی و کاهش عوامل خطر برای بیماری های دیگر شناسایی نشده است.

وی با تأکید بر لزوم مراقبت های بهداشتی و واکسیناسیون در این دوره گفت: تأخیر در درمان و عدم توجه به مراقبت از خود باعث افزایش بیماری می شود که منجر به افزایش بستری در بیمارستان و مرگ و میر و هزینه های هنگفت برای سیستم بهداشت و درمان می شود. او هست.

تأکید بر اهمیت نقش اطلاعاتی رسانه ها در کرونا

اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفتند که باید همچنان گفتمان تکراری را تغییر داده و رسانه ها را فعال تر کند. در فضای رسانه ای باید دانش و اطلاعات علمی دقیق و دقیق را با کمک افراد آگاه و با نفوذ به مردم برسانیم. بپردازیم

وی با اشاره به شروع هر طرح مسکن بر اساس بهداشت ، گفت: “در این طرح ، ما یک فرد با نفوذ در خانواده را شناسایی کردیم و آموزش های لازم را برای انتقال اطلاعات و پیام های بهداشتی به سایر اعضای خانواده به وی ارائه دادیم.” .

سلامتی و زندگی سالم باید از خانه های مردم آغاز شود

دکتر بهادری منفرد تأکید می کند که سلامت و زندگی سالم باید از خانه های مردم آغاز شود و رسانه ها می توانند ضمن ایجاد آرامش خاطر ، مدیریت این امواج را ادامه دهند و آموزش های لازم و لازم را به مردم ارائه دهند. یادآوری کرد هر کجا از رسانه برای اطلاع رسانی به مردم استفاده می شود ، شاهد افزایش انطباق با پروتکل های بهداشتی هستیم.

برای محافظت در برابر بیماری ، چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشت و پیشگیری نداریم.

“برای محافظت از مردم در برابر بیماری ، ما چاره ای نداریم جز اینکه پروتکل های بهداشتی و اقدامات احتیاطی را دنبال کنیم. این تنها راه است.”

معاون وزیر بهداشت 17.6 درصد اضافه وزن و 12 درصد چاقی را در بین دانشجویان تهرانی از دیگر عوارض کرونا ویروس عنوان کرد که این بالاتر از میانگین کشوری است و خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد. توسعه یک برنامه ورزشی مجازی را برای دانش آموزان معرفی کرد.

در پایان سخنرانی ، دکتر بها دری با اشاره به اینکه سیستم بهداشتی به تنهایی نمی تواند در پیشگیری از بیماری موفق باشد ، با تمجید از رسانه ها و تبلیغات دانشکده پزشکی ، تأکید کرد که با همکاری و سایر سازمان ها بسیاری از مشکلات حل می شود.

کرونا پدیده ای است که بعد زندگی انسان را تحت تأثیر قرار می دهد

در این وبینار ، دکتر عبداللهی نژاد ، مدیر روابط عمومی گروه تحقیقات علوم ، درباره وظیفه سنگین روابط عمومی در دانشکده های پزشکی در بحران کرونا اظهار داشت: “در حال حاضر ، هیچ پدیده ای به اندازه افراد زنده ، جوامع و همه زمینه های مرتبط با جامعه قابل تأمل نیست. یک گروه بر انسانها در سراسر جهان تأثیر نگذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: کرونا بر سبک زندگی افراد در جامعه تأثیر گذاشته است: نگرش ها ، علایق و جهت گیری های گروه ها و فرهنگ های مختلف و روابط شخصی و اجتماعی را تغییر داده است. بسیاری از عادات و سبک های ارتباطی مانند مصافحه و ارتباطات رو در رو تغییر کرده و موارد زیادی از طریق فضای مجازی دنبال می شود.

تغییر عادات افرادی که در جلسات شرکت نمی کنند ، عدم فعالیت اجتماعی در اوقات فراغت ، تغییر روند فعالیت های حرفه ای و حرفه ای ، توسعه مشاغل مجازی ، تغییر نحوه برگزاری آیین ها و آیین ها ، تشکیل یک حسینیه مجازی ، برگزاری مراسم تشییع جنازه و رویدادهای مجازی بر اساس فضای مجازی توسعه فعالیتهای آموزشی و پژوهشی ، همانطور که دکتر عبداللهی نژاد پیشنهاد داد ، یکی از تغییراتی بود که در ویروس کرونا ایجاد شد.

وی مهمترین منابع و دلایل این تغییر را اینترنت و فضای مجازی ذکر کرد و گفت: “همه تغییرات در اینترنت و فضای مجازی ایجاد شده است.”

به گفته دکتر عبدالله هین زرد ، سطح مهارت های ارتباطی که رسانه ها در آن نقش مهمی دارند باید افزایش یابد تا شیوه زندگی کرونا تغییر یابد و عادت های آن را کنار بگذارد.

وی با اشاره به تولید و انتشار گسترده داده ها و بمباران شدید اخبار در روزهای ابتدایی بحران کرونا ، گفت: “در عصری که مردم نمی توانند بین اطلاعات معتبر و غلط تفکیک قائل شوند ، ما باید به رسانه های معتمد و جریان اصلی مراجعه کنیم.”

دانشکده دانشگاه علامه طباطبایی تأکید کرد که بسیاری از سیاست گذاران رسانه ای هنوز بر این باورند که مخاطبان آنها منفعل ، فاقد خلاقیت و پایین ترین سطح آگاهی عمومی هستند. رسانه ها برای انتقال پیام باید علایق ، دیدگاه ها ، عقاید و نیازهای مخاطبان را شناسایی کنند. این یک تأثیر به مخاطب شما وارد می کند و بر اساس وضعیت روز و نظرات مخاطب با در نظر گرفتن سبد با توجه به نیاز مخاطب ، پیام و اطلاعات می فرستد.

به گفته وی ، تولید یک مجموعه تلویزیونی با موضوع سلامت در کارتون ها یا ژانرهای خانوادگی در این دوره می تواند پیام موثرتری را به سلامت منتقل کند.

پخش پیام بهداشتی به صورت طنز یا سریال تأثیر بیشتری دارد

مدیر روابط عمومی وزارت علوم گفت: “با توجه به دسترسی مخاطبان به شبکه های اجتماعی ، سواد آموزش رسانه ها و ارتقا ظرفیت مخاطبان در عصر حاضر ، در این دوره بی فایده است که مخاطب روند خواندن اطلاعات را انتخاب کرده و یک پیام یک طرفه ارسال کند.”

وی پیام های تکراری و کلیشه ای غیر حساس به جامعه را توصیف و تأکید کرد. ما باید کلیشه ها را بشکنیم و الگوهای خبری رسانه ای و تبلیغاتی را به طور غیرمستقیم حرکت دهیم. پخش پیام های سلامتی به صورت طنز یا سریال های پرطرفدار قطعاً تأثیر بیشتری خواهد داشت و می تواند در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شود.

دکتر عبداللهی نژاد ، ویروس کرونا را عصر تغییر می نامد و تأکید می کند که تولید محتوا ، نحوه ارائه پیام ها و مصرف رسانه باید از منظر سیاستگذاری رسانه تغییر کند.

به گفته وی ، هرچه رسانه های جریان اصلی در فضای مجازی کمتر باشند ، فعالیت گروه های غیررسمی نیز بیشتر می شود. در این شرایط خاص ، فضای مجازی بستری از اخبار مشهور و غیر قابل اعتماد است که مخاطبان شما را گیج می کند و اضطراب ، اضطراب و سردرگمی سطح مقاومت را در جامعه پایین می آورد.

همانطور که دکتر عبداللهی نژاد اشاره کرد: پیام های رسانه ای بیش از حد به مسئله توجه می کنند و باعث عادی شدن مسئله ، تبدیل شدن به کلیشه ها و حساسیت زدایی از جامعه می شوند. اکنون بسیاری از جوامع حساسیت خود را نسبت به ویروس کرونا از دست داده اند.

وی فعالیتهای زیادی را تجربه کرده بود که قبلاً انجام نداده بود و ایجاد اعتماد به نفس مردم را یکی از دستاوردهای ایجاد ، انتشار و دسترسی به انواع مطالب آموزشی از طریق رسانه ها در دوره کرونا عنوان کرد.

دکتر عبداللهی نژاد گفت: فضای مجازی وقتی مهمترین بستر فعالیت و توجه باشد باعث سطحی نگری می شود.

زندگی اجتماعی مهمترین بعد زندگی انسان محدود به ویروس کرونا است و برای انسانها سخت است که بعد از تاج به زندگی شخصی عادت کنند و دوباره به این زندگی برگردند.

در پایان سخنرانی ، مدیر روابط عمومی گروه علوم و تحقیقات گفت: قطعات و اطلاعات صحیح ما می توانیم از این تجربه در آینده به خوبی استفاده کنیم و بحران زیست محیطی آینده را بهتر مدیریت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا