اقتصادی

۳۰ درصد میوه تنظیم بازار گلستان باقی مانده/ هیچ کمبودی در بازار گلستان وجود ندارد

شبکه/ گلستان معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان گفت: عرضه اقلام ضروری بر تقاضای بازارهای داخلی بیشتر است. در بازار استان گلستان کمبودی وجود ندارد.

سید محمد دهنوی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان که به میزبانی فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، با اشاره به ادامه فعالیت چندین کشتارگاه در سال جاری علیرغم روال فعالیت این کشتارگاه در سال گذشته، اظهار داشت: این کشتارگاه ها در سال جاری به فعالیت خود ادامه دادند. به همین دلیل در استان ما در تمام سال های اخیر که قیمت مرغ در استان های همجوار به 50 هزار درجه رسید، قیمت مصوب استاندارد فروش بوده است.

وی افزود: دو برابر نیاز چربی گوشت منجمد را با قیمت 21 هزار تن عرضه می کنیم. در این رابطه.”

معاون هماهنگی اقتصادی گلستان با تاکید بر اینکه هماهنگی و توزیع داخلی اقلام در سطح شهرستان بر عهده استاندار است، گفت:

دهنوی از رسیدن چند گزارش تخلف نانوا خبر داد و گفت: ساعات کاری.”

وی با انتقاد از ناکارآمدی برخی استانداران در انتشار فهرست نانوایان شاغل، خاطرنشان کرد: نانوایی‌هایی که سهمیه آرد بالاتر از میانگین دارند روزی دو نوبت صبح و عصر و نانوایی‌هایی که سهمیه آرد کمتر از میانگین دارند روزی یک‌بار این کار را انجام دهند. ” شام.” بپز.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان با تقدیر از فرمانداران مراوه تپه، گالیکش، کلاله، علی آباد، آزادشهر و بندرگز در مدیریت بازار گفت: وضعیت در بندرگز، بندرترکمن، آق قلا، گمیشان و گنبدکاووس نسبتاً مساعد است.

دهنوی با بیان اینکه 30 درصد میوه های تنظیم شده بازار محلی گلستان همچنان در انبار موجود است، گفت: شهرستان های نیازمند میوه یا اقلام ضروری بازار می توانند به ستادهای محلی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نیاز آنها تامین شود.

“تصاویر آرشیو هستند”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا