۲۳۰ برنامه طی هفته تربیت بدنی در زنجان برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲۳۰ برنامه طی هفته تربیت بدنی در زنجان برگزار می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین جواد بازرگان از اجرای ۲۳۰ برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان خبر داد و گفت: تمرکز برنامه ها در حوزه همگانی و ترویج و توسعه ورزش است و از فرصت هفته تربیت بدنی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر بهره خواهیم برد.

وی افزود: هفته تربیت بدنی همزمان با سراسر کشور از فردا ۲۶ آنلاین سال جاری آغاز می شود و تا دومین روز از آبان نیز ادامه دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه طی این هفته ۳۵ برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است اضافه کرد: ۹۰ برنامه ورزشی همگانی ۸۷ برنامه در حوزه قهرمانی ۲ برنامه عمرانی و ۱۷ مورد برنامه حوزه جوانان و سایر نیز لحاظ شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در دو روستای زرین گل و برون از توابع شهرستان خدابنده اعزام ۵۰ مورد کاروان تجهیزات ورزشی به روستاهای استان تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در مراسمات جداگانه همایش ویژه ایستگاه های ورزش صبحگاهی سطح شهر در مجموعه ورزشی انقلاب اجرای همزمان همایش پیاده روی دوچرخه سواری و دوومیدانی در شهر زنجان روز جمعه ۴ آبان جشنواره پرواز پاراگلایدرها در سایت پروازی طارم همایش استانی شو سواره در زنجان جشنواره بازی های بومی محلی و مسابقه مچ اندازی ویژه بانوان در پارک بانوان میزبانی مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور میزبانی اردوی تیم ملی ژیمناستیک و کونگ فو و اختصاص یک روز ورزش رایگان در اماکن ورزشی در هیأت ها و شهرستان های تابعه و ارائه مشاوره های رایگان در حوزه ازدواج و خانواده را از دیگر برنامه های هفته اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در راستای ارج نهادن و گرامیداشت مقام پیشکسوتان ورزش استان با حضور مقام عالی استان از سه چهره ماندگار ورزش استان آقایان ایپکچی انگورانی و رهبری چهارشنبه ۲۵ مهرماه در سالن مهرانه تجلیل خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: شعار هفته تربیت «ایران قوی ورزش قوی» نامگذاری شده و طبق پیش بینی ها ۳۵ هزار نفر در برنامه ها شرکت خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا