اقتصادی

یک کامیونت جدید در راه بازار/نگرانی خودروساز از کیفیت گازوییل

فورس آزاد شد و وارد بازار شد. این کامیون های جدید بهمن دیزل از اواسط آذرماه سال جاری به صورت لغزنده و بدون لغزش در چهار مدل 6 تنی و 1.5 تنی عرضه می شود.

به گزارش شبکه، گروه بهمن با حضور مدیران شرکت، دبیرکل انجمن خودروسازان، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و نمایندگان استان تهران در یکی از نمایشگاه‌های اسلامی ایران از محصول تجاری جدید خود با نام Truck Force رونمایی کرد. کنفرانس. و سایر نمایندگان مجلس نمایندگان.

بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن در ابتدای این مراسم گفت که وظیفه خود را برعهده تامین نیاز خودروهای حمل و نقل ملی به دلیل فرسودگی در سال های اخیر دانست. تولیدکنندگان، در این زمینه اقدام خواهیم کرد و طبق برنامه ریزی هایمان، محصولات جدید در ماه های آینده رونمایی خواهند شد.

تولید گازوئیل بهمن نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

در ادامه این مراسم، حسین خضری، مدیرعامل بهمن دیزل گفت: برنامه تولید پنج دستگاه نیز تا پایان سال جاری برنامه ریزی شده است. بخش بار بر روی تولید کامیون و بخش مسافربری بر تولید مینی بوس برای سبد محصولات محصولات بهمن دیزل تمرکز دارد. هم اکنون تولید مینی بوس پگاسوس بر پایه پلت فرم ایسوزو در حال انجام است. این مینی بوس در حال حاضر برای 4 + 1 نفر در حال ساخت و ارائه است، اما برای 2 نفر یا بیشتر در دسترس خواهد بود. تا به امروز 160 دستگاه از این خودروها تحویل داده شده است و برنامه ریزی شده است تا پایان سال به 4 دستگاه افزایش یابد.

نگرانی در مورد کیفیت دیزل

وی در خصوص کامیون جدید فورس گفت: این محصول محصولی است که هم نیاز حمل و نقل شهری (توزیع) و هم حمل و نقل جاده ای را برآورده می کند و در چهار مدل 6 تن (برای توزیع) و 1.5 تن (برای حمل و نقل بین شهری) وجود دارد. اسلیپر (راننده) ) /محل استراحت سرنشینان ) و فضای خواب در نظر گرفته شده است.فورس تراک نیز در رده خودروهای با استاندارد یورو 5 + EEV قرار می گیرد، یعنی گازوئیل تولیدی کشور به دلیل برخورداری از استانداردهای یورو 5 و یورو استاند. با سولفور بالا امیدواریم در بحث قانون سوخت و هوای پاک بازنگری شود و نفوذ گازوئیل مطابق با استانداردها تسریع شود.

خضری در ادامه درباره قیمت های در نظر گرفته شده برای کامیون فورس اظهار نظر کرد. تاکنون چهار دستگاه از این خودرو تولید شده و قابل عرضه به بازار است. قیمت این محصول در بازار آزاد نسبت به سایر کامیون های موجود در بازار معادل 1.5 تن و از 1 تا 3 میلیون تا 1.03 میلیون تومان برآورد شده است. قیمت تخمینی Force 1.04 میلیارد تومان است، اما بسته به شرایط فعلی بازار، این خودرو با قیمت 140 میلیون تومان به نمایندگی ها عرضه می شود. این محصول جدید با توجه به کاربری مانند اطفای حریق، حمل و نقل، برودتی و عایق کاری از 25 آذرماه به صورت متوالی معرفی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با نگاه ویژه به این محصول، سه دستگاه سفارش داده شده است که پیش‌بینی می‌شود دو دستگاه آن تا پایان امسال تولید و عرضه شود و مابقی در سال آینده تحویل داده می‌شود.

خضری تاکید می کند: برای این محصول کلیه خدمات مازاد بر سرویس اصلی تا 50 هزار کیلومتر یعنی یک سال رایگان است. گیربکس مورد استفاده در اینجا با تکنولوژی ZF آلمان ساخته شده است و می تواند در برابر گشتاور نیوتن مقاومت کند. این خودرو بسته به تناژ، محدوده قدرت 2-3 اسب بخار و گشتاور 2-2 نیوتن متر دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا