گزارشی از رونمایی پلتفرم جامع خدمات خودرویی

گزارشی از رونمایی پلتفرم جامع خدمات خودرویی

گروه صنعتی ایران خودرو برای ارائه خدمات جامع خودرویی از بستر استارت آپی به نام “باسپر” رونمایی کرده است.

به گزارش شبکه ، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه جهش تولید ایران خودرو در این رویداد نه تنها در زمینه تولید ، بلکه در زمینه خدمات پس از فروش نیز مثر بود. طراحی جامع بستر خدمات خودرو با تغییرات جهانی سازگار خواهد بود. ما از این بستر برای افزایش خدمات الکترونیکی و نوآوری در خدمات پس از فروش خود استفاده خواهیم کرد.

وی ارائه خدمات شفاف ، سریع و آسان را از اهداف طراحی این پلتفرم دانست و گفت: . “این پلت فرم مارک محدودی ندارد و اتومبیل ها می توانند از این زیرساخت با هر نام و نشانی استفاده کنند. علاوه بر خدمات انتقال مسافر که بسیاری نگران آن هستند ، خدمات در محل نیز یکی از خدمات این پلتفرم است.

مقیمی گفت ، “هدف ما افزایش رضایت مشتری است. با این حال ، ما می خواهیم با تعریف و اجرای برنامه های بهبود ، رضایت مشتری را از محصولات و خدمات خود افزایش دهیم. هر موسسه ای می تواند در این بستر شرکت کند و خدمات ارائه دهد. شما می توانید خدمات خود را از طریق بازار یابی.

گسترش مسئولیت اجتماعی برای سیستم عامل های الکترونیکی

علی آقامحمدی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، خواستار تهیه یک برنامه جامع خدمات خودرویی برای اقدامات بشردوستانه ، بشردوستانه و دلسوزانه است ، و طراحی این پلت فرم ، که می تواند توسط همه خودروسازان مشترک باشد ، یک فضای رقابتی در بخش خدمات. این برنامه نباید سطحی باشد ، باید م effectiveثر و کاربردی باشد.

وی افزود: “این برنامه همچنین باید شركت های بیمه را به چالش بكشد و به روشی شفاف عمل كند.” شفافیت در اسناد گزارش عملکرد نیز می تواند از ابهام جلوگیری کند. خودروسازان می توانند برای اطمینان از توزیع عادلانه امکانات با شناسایی افراد کم درآمد در اطراف کارخانه های خود بر اساس مسئولیت اجتماعی ، محلات خود را برای کمک های بشردوستانه مدیریت کنند.

امسال اتفاق خوبی در صنعت خودرو رخ داد

در طی این رویداد ، محسن صالح نیا ، رئیس هیئت اجرایی سازمان توسعه و نوآوری صنایع ایران (IDRO) گفت که از فناوری اطلاعات می توان برای خدمت بهتر و توانمندسازی شرکت های خودروسازی از طریق نوآوری در شرکت های دانش بنیان استفاده کرد. شرکت های بیمه ای که به مردم خدمات ارائه می دهند. وی می گوید با نرم افزار “بسپار” می توانید هزینه ها را کاهش دهید ، شفافیت را افزایش دهید ، رضایت مشتری را افزایش دهید و سرعت و دسترسی به خدمات خودرو را افزایش دهید.

وی گفت: علی رغم همه شرایط سخت سال ، اتفاقات خوبی در صنعت خودرو رخ داده است و ما توانستیم با تولید نزدیک به یک میلیون وسیله نقلیه به سال جهش تولید پایان دهیم. تاج

معاون وزیر صمت از تولید اتومبیل به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه شرکت های بزرگ نام برد و گفت که با مشارکت بنگاه های دانش بنیان ، طراحی و تولید محصولات جدید ، افزایش تولید داخلی برای کاهش وابستگی ، بهبود کیفیت است. و خدمات پس از فروش ، ارتقا standards استانداردها. این موتورهای کم مصرف تولید می کند و از طریق تعاملات با مرکز دانش بنیان کشور ، همچنان باید در مرکز فعالیت های خودروسازان باشد.

به گزارش ایران خودرو ، این اپلیکیشن مجموعه ای از الزامات صاحبان خودرو از جمله استفاده از خدمات بیمه ، درخواست حمل و نقل همزمان به یک تعمیرگاه و گرفتن یک متخصص موبایل در صورت تصادف در محل است.

علاوه بر این ، این سیستم به نمایندگی اجازه می دهد تا پس از تحویل ، کلیه مراحل از جمله تحویل خودرو ، تعمیرات و ترخیص خودرو را در تلفن همراه صاحب آن ردیابی کند. این برنامه کلیه نیازها و موضوعات مرتبط با هموطنان هنگام رانندگی را شامل می شود ، مانند درخواست خدمات در جاده ها ، وسایل نقلیه و … و درخواست انتقال به نمایندگی های مجاز خودروسازان و سایر تعمیرگاه ها.

این برنامه همچنین امکان استفاده از سیستم روتر ﺧﻮ دسترسی ، درخواست حرکت سرنشینان وسیله نقلیه با اسنپ و ام را فراهم کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا