اقتصادی

گازبهای بیش از ۳ میلیون مشترک تهرانی رایگان شد

مدیرعامل شرکت گاز تهران گفت: از زمستان 1399 و زمانی که طرح بخشودگی گاز تا مهرماه سال جاری اجرایی شد ، این طرح در مجموع حدود 3 میلیون و 280 هزار مشترک داشت.

به گزارش شبکه ، سعید توکلی با بیان اینکه تابستان امسال بیش از 1.8 میلیون قبض گاز رایگان صادر شد ، افزود: “این طرح با حمایت از حقوق مشترکان کم مصرف سازگار است و می تواند عامل مهمی در تشویق مصرف کنندگان باشد.” گاز طبیعی برای مصرف بهینه است.

وی درباره اصلاح الگوی مصرف مشترکان گفت: میزان مصرف گاز مشترکان با نحوه استفاده آنها از گاز طبیعی ارتباط مستقیم دارد و در صورت استفاده بهینه از گاز ، هم در مصرف گاز و هم در منابع مالی صرفه جویی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز تهران گفت: “مصرف خارج از الگوهای عادی و بهینه باعث افزایش انتشار گازها می شود ، همانطور که مصرف بهینه پایین منجر به تخفیف و بخشش می شود.”

توکلی نکاتی را برای مصرف بهینه گاز بیان کرد. در زمستان لباس گرم بپوشید و دمای مناسب 18-21 درجه (دمای راحت) را حفظ کنید ، از وسایل گازسوز استاندارد با بازده حرارتی بالا ، اردوهای هوشمند ، لوله ها و تاسیسات عایق و غیره استفاده کنید. این یکی از نکاتی است که می توانید میزان مصرف گاز را کاهش دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا