اقتصادی

کلیه محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سایپا به نقل از حسین کاظمی دور گفت: طبق برنامه کوچک تکمیل و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، تمامی محصولات این گروه خودرو از شرایط قرعه کشی خارج شدند، با اعلام بخشنامه فروش، متقاضی از حضور در سایت https://saipa.iranecar خودداری کرد. دات کام را وارد کنید و شرایط قرعه کشی را وارد کنید ثبت نام کنید نام ها باغ را کامل می کنند.

وی افزود: این امر مطابق 8 بخشنامه کلان رئیس جمهور و اقدامات پیگیری وزارتخانه ها بوده است. هنوز برنامه افزایش ظرفیت تولید با تلاش و کوشش مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا برای حذف شرط قرعه کشی محصولات از هشت ماه گذشته در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه مجوز وزارت آموزش و پرورش را دریافت کرد. . هنوزکلیه محصولات گروه خودروسازی سایپا از قرعه کشی حذف شدند.

کاظمی تاکید کرد: تنها خودروهای ساینا در دور سوم تخصیص از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان پذیر است. س با افزایش ظرفیت تولید این خودرو، تحویل کلیه تعهدات خودروی مذکور به مشتری نیز شرط قرعه کشی بود. هنوز بر این اساس مجوز فروش خودروهای مذکور را بدون قرعه کشی صادر کرد.

وی ادامه داد: از بهمن ماه سال گذشته توسعه ظرفیت تولید و عرضه محصولات گروه سایپا در دستور کار قرار گرفت و طی 8 ماه گذشته بیش از 340 هزار دستگاه خودرو تجاری سازی و به مشتریان تحویل داده شد. “

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: کلیه شرکت کنندگان شرکت کننده در خرید خودرو ساینا س دوره سوم دارند شرایط و ضوابط آن می باشد و با ارسال پیامک جهت تکمیل پرداخت و پیگیری شرایط خرید به اطلاع شما خواهد رسید. لذا مشتریان محترمی که به سایت سامانه واحد تخصیص آدرس مراجعه کرده و اطلاعات خود را دریافت کردند https://sale.iranecar.com مراحل ثبت نام را دنبال کنید.

دکمه بازگشت به بالا