حوادث

کشف ۴ انبار با بیش از ۵۰۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۵۰۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق از انبارهای متعلق به یک باند قاچاق کالا در استان‌های سمنان و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش شبکه، سردار حسین رحیمی در بازدید از انبارهای کشف شده محل نگهداری کالای قاچاق گفت:‌ با همکاری پلیس امنیت اقتصادی فراجا و پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان‌های سمنان و تهران بزرگ، تعداد چهار انبار نگهداری از کالای قاچاق در تهران بزرگ و سمنان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که اقلام قاچاق به وسیله خودروهای شوتی به این انبارها منتقل و دپو شده است، گفت: در جریان تحقیقات تکمیلی، مشخص شد که هر چهار انبار در اختیار یک باند بزرگ قاچاق کالا قرار دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه این انبارها مملو از میلیاردها تومان انواع کالای قاچاق بودند، گفت:‌ هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و ماموران با اجرای عملیاتی همزمان، اقدام به بازرسی از این انبارها کردند که در جریان آن انواع کالای قاچاق به ارزش  ۵۰۰۰ میلیارد تومان کشف شد.

رحیمی با بیان اینکه هر چهار انبار پلمب شد، گفت: همچنین در جریان تحقیقات مشخص شد که عمده کالاهای قاچاق دپو شده در این انبار در قالب کالاهای ته لنجی و ملوانی به کشور وارد شده و توسط خودروهای شوتی به عمق و مرکز کشور انتقال داده شده است.

وی از دستگیری چهار نفر از اعضای اصلی این باند از سوی پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه متهمان روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز در حال انجام است. کالاهای قاچاق کشف شده هم بعد از شمارش و صورتجلسه برای اقدامات بعدی تحویل سازمان اموال تملیکی خواهد شد.

انتهای پیام

بخش مطالب حوادث

نویسنده حوادث با توانایی ارائه نظرات و تحلیل‌های منحصر به فرد هستم. تمرکزم بر رویدادهای مهم و جالب است که خوانندگان را درگیر می‌کند.
دکمه بازگشت به بالا