برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

کرم پودر را با آب بزنیم؟

کرم پودر یکی از محصولات آرایشی است که به عنوان پایه‌ ای در زیبایی‌ صورت استفاده می‌ شود. اما یکی از چالش‌ هایی که اغلب افراد با آن مواجه می‌ شوند، ماندگاری کرم پودر لاکچری کوین بیز در برابر آب و تعرق است. در این مقاله، بررسی می‌ کنیم که چگونه کرم پودر را ضد آب کنیم تا به افراد کمک کنیم تا طیف وسیعی از فعالیت‌ های روزانه را با آرایشی که دارای ماندگاری بیشتری است، انجام دهند. با ما همراه باشید.

چگونه کرم پودر را ضد آب کنیم؟

استفاده از پرایمر ضد آب

یکی از راه‌ های موثر برای افزایش ماندگاری کرم پودر، استفاده از پرایمر یا پایه آرایشی است که ویژگی‌ های ضد آب دارد. پرایمر های ضد آب می‌توانند به پوست کمک کنند تا آمادگی بهتری برای جذب کرم روز و شب لاکچری کوین اصل داشته باشد و از اثرات تعرق و آب روی آرایش جلوگیری کند. استفاده از پرایمر ضد آب یکی از روش‌های کارآمد برای افزایش ماندگاری کرم پودر می‌باشد. پرایمر های ضد آب، قادر به افزایش آمادگی پوست برای جذب بهتر کرم پودر هستند و همچنین از آثار تعرق و تماس با آب بر روی آرایش جلوگیری می‌ کنند. این محصولات به طور موثری می‌ توانند کمک کنند تا آرایش شما به مدت طولانی‌ تری بدون تغییر در محیط‌ های مرطوب و مورد تعرق دوام بیاورد.

بهترین برند پرایمر ضد آب

پرایمر میبلین (Maybeline)

در سال 1915، لایل ویلیامز در آمریکا برند محبوب و قدرتمند میبلین را تأسیس کرد. این برند در اداره لورال، یک برند معتبر فرانسوی، جای گرفت و از آن زمان به بیانیه‌ای از زیبایی و کیفیت در عرصه آرایشی تبدیل شد. از آن زمان تا کنون، میبلین به عنوان یکی از پیشروهای صنعت آرایشی شناخته می‌شود، که مجموعه‌های متنوعی از پرایمرها را تولید کرده است که برای انواع مختلف پوست بهینه شده‌اند.

یکی از محصولات بی نظیر این برند، پرایمر ضدقرمزی Anti Redness Primer Makeup Base است. این پرایمر نه تنها پوست را یکدست و سفید می‌کند، بلکه برای افرادی که پوست آنان به علت جوش‌ها یا روزاسه قرمزی دارد، ایده‌آل است. فرمولاسیون ویژه‌ای که در این پرایمر استفاده شده، به پوست احترام می‌گذارد و احساس راحتی و روشنایی را به پوست می‌بخشد.

هدف کرم پودر و ديگر کرم های پوشاننده تغيير رنگ پوست نیست بلکه تنها هدف پوشاندن نقص و ایرادها و غیریکنواختی های پوست است تا پوست کاملاً یکدست شود.

کرم پودر یکی از مهم ترين وسایل آرایشی خانم‌ها است که استفاده از آن کمک بسیاری به زيبايي صورت می کند بنابراين باید در انتخاب آن توجه کنید. كرم پودری براي شما مناسب است که هنگامی که به خط آرواره پائین مالیده شود، خط آرایشی بین گردن و صورت بوجود نیاید.

بنابراين از انتخاب کرم پودر مناسب پوست خویش، از تمیز و مرطوب بودن پوستتان مطمئن شوید. به پوست خویش نمدار کننده بزنید و پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود.

در زیر چشم ها، نقاط قرمز شده، کنار بینی، روی جوش و قسمت تغيير رنگ داده شده پوست میتوانید از اندازه اندکی کرم کانسیلر( کرم پنهان کننده) با رنگ مناسب پوستتان استفاده نمایید. بصورت نقطه های کوچک کرم کانسیلر را روی محل گذاشته و براي پخش شدن آن با سر انگشت یا سر قلمو به مهربانی ضربه بزنید ولی هیچگاه آنرا کاملا با دست به دور آن مکان پخش نکرده و هم نگذارید بیرون از مکان موردنظر برود زیرا امکان دارد زیاده روی در استفاده آن در آرایش باعث شود که به صورت لکه های رنگی آشکار گردند.

انتخاب رنگ کرم پودر مناسب

Nick Barose: هنگام خرید کرم پودر جدید، در نور طبیعی چند نمونه سایه را تست کنید. سپس چشم هایتان را چین دهید، رنگ سایه ای که محو شود، همین سایه مناسب پوست شماست.

Jillian Dempsey : صورتتان نباید تیره تر از رنگ گردنتان باشد. سایه ها را اطراف فک پایین تست کنید یا از پودر برنزه کننده روی گردن استفاده کنید تا باعث یکدست شدن آرایش شود.

AJ Crimson: کرم پودر را در دو رنگ تهیه کنید: یکی برای پوشاندن لکه های پوستی، و یک سایه روشن تر برای هایلایت کردن چانه، گونه و پل بینی (بخش فوقانی استخوان بینی که عینک روی آن قرار می گیرد).

Lora Arellano: اگر سایه مناسب رنگ پوست خود را پیدا نمی کنید، دو رنگ بخرید: اولی کمی تیره تر از رنگ پوستتان دیگری کمی روشن تر ، سپس تن رنگ مناسب را بین آن دو پیدا کنید.

Nick Barose: در مواردی که می خواهید از خود عکس بگیرید، از پرایمر و یک کرم پودر کاملا مات استفاده کنید. رنگهای روشن، عکس را براق می کند.

Laura Mercier : بیشتر کرم پودر های بدون روغن، در طول روز و بر روی پوست های چرب با اکسیژن هوا ترکیب شده به رنگ زرد یا نارنجی درمی آیند، بنابراین قبل از اقدام به خرید ، چند ساعتی آنها را روی پوست خود تست کنید.

لاکچری کوین با بهترین قیمت و بهترین کیفیت

لاکچری کوین با بهترین قیمت و بهترین کیفیت به سفارش شرکت دکتر بیز و تحت لیسانس فرانسه، در ایران با متریال های اولیه مرغوب و درجه یک تولید می شود. این محصولات لوکسوری کوین فرمولاسیونی منحصر به فرد داشته و به همین علت می تواند کاملا با بهترین برندهای اروپایی رقابت کند. این برند محصولات بسیار متنوعی را تولید و عرضه می کند.

برای مثال انواع سرم های مراقبت پوستی، کرم روز و شب لاکچری کوین، ریمل حجم دهنده، ریمل تقویت کننده و غیره همگی از سری محصولات برند کوین هستند. گلچینی از بهترین محصولات کرم کوین لاکچری و محصولات گاتیو در سایت ما موجود بوده و شما می توانید این محصولات را به صورت تکی و یا پک شده از این سایت خریداری کنید.

قیمت خرید کرم دور چشم لاکچری کوین در  سایت ما معمولا با تخفیف همراه است و بنابراین می توانید با کمترین هزینه خرید کرم اصل خود را انجام دهید.

قیمت کرم برند لاکچری کوین

قیمت کرم برند لاکچری کوین نسبت به اعتبار برند و رضایت بالای مصرف کنندگان، قیمت مناسبی به نظر می رسد. کرم لاکچری کوین با کمترین قیمت و کیفیت فوق العاده را میتوانید با تخفیف استثنایی و امکان ارسال فوری از فروشگاه اینترنتی معتبر ما تهیه کنید.کرم لاکچری کوین به صورت انحصاری توسط شرکت بیز عرضه می شود و از آن جایی که شرکت بیز یک شرکت کاملا قابل اعتماد در زمینه ارائه محصولات ارگانیک است، شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل محصولات برند لاکچری کوین و محصولات چائولیدی را خریداری کرده و استفاده کنید.

کرم ها و سرم های مراقبت از سلامت پوست این برند طرفداران بسیار زیادی دارند و موارد استفاده بسیار زیادی هم دارند. شما عزیزان می توانید سرم متناسب با مشکل مورد نظر خود را از سایت ما نمایندگی محصولات لاکچری کوین تهیه کنید. سرم دور چشم حاوی کافئین لاکچری کوین، سرم سیر سیاه، سرم ضد جوش، سرم هیالورونیک اسید و سرم لایه بردار همگی از سری محصولات سرمی این برند هستند. مصرف مداوم هر کدام از آن ها تاثیرات شگفت انگیزی بر روی پوست شما دارد.

دکمه بازگشت به بالا