کارخانه: پیاتزا قابلیت بالایی دارد/ نتایج بد والیبال را فراموش کنیم

کارخانه: پیاتزا قابلیت بالایی دارد/ نتایج بد والیبال را فراموش کنیم

مشاور فنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: پیاتزا از کشوری صاحب والیبال آمده است و می تواند به والیبال ما کمک کند.

به گزارش شبکه پنج هفته از لیگ برتر والیبال گذشته و ۱۳ تیم حاضر در این لیگ به رقابت با هم می پردازند.

مصطفی کارخانه در مورد سطح لیگ برتر در پنج هفته گذشته به شبکه گفت:  لیگ سال به سال باکیفیت تر و بهتر می شود. البته تیم ها هنوز جا نیفتاده اند و در هفته چهارم پنجم کیفیت لازم به دست نیامده است اما رقابت های امسال نشان می دهد که هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد چون والیبال مربیان و جوانان رشد کرده اند و تیم ها با آگاهی والیبال بازی می کنند که این نوید روزهای خوب برای والیبال ما را دارد. تیم ها در لیگ امسال نزدیک به هم هستند و رقابت نزدیکی دارند.

مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب روبرتو پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در جریان این انتخاب بودم و انتخاب درستی است. او در گذشته هم با چند بازیکن ما کار کرده و با روحیات بازیکنان ما آشنایی دارد. از کشور صاحب والیبال آمده است و توانایی و قابلیت بالایی دارد. مربیان ایتالیایی باهوش و کاربلد هستند. پیاتزا می تواند به والیبال ما کمک و تفکری حرفه ای را بر والیبال ما حاکم کند.

او با بیان اینکه باید اتحاد و همبستگی داشته باشیم تاکید کرد: والیبال ما در یکی دو سالی گذشته خوب نتیجه نگرفته که باید فراموش کنیم و از حالا به بعد باید از همه ظرفیت ها و قابلیت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

دبیر کمیته فنی ادامه داد: با آمدن آقای تقوی خون و روح تازه ای به والیبال ما تزریق شده است. همه باید کمک کنیم سوء تفاهم ها کنار برود. متحد باشیم و به جای کینه خشم و بدبینی آنلاین و محبت بیاوریم. صحبتم با اهالی والیبال است. هر چه متحدتر باشیم و سفره والیبال برقرار باشد همه ما منتفع می شویم اما اگر همه سرجنگ داشته باشیم ضرر می کنیم و والیبال تضعیف می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا