برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

چه عواملی باعث زود انزالی در مردان می‌شوند؟

همان طور که در جریان هستید، سلامت جنسی افراد از اهمیت بالایی برخوردار هستند. افراد همواره سعی دارند تا از این لحاظ به خود رسیدگی کرده و ایرادات‎شان را برطرف نمایند. نتیجه این تلاش، ایجاد یک رابطه جنسی با کیفیت و بدون دردسر خواهد شد. در همین راستا و به دلیل اهمیت این موضوعات، امروز قصد دایم تا در این مقاله به مواردی نظیر علت زود انزالی و پک دیابت بیز بپردازیم و نگاه عمیق تری به آن ها داشته باشیم. پس ما را تا پایان همراهی کنید.

مهم ترین عامل در چیست؟

در مجموع می توان چنین گفت که زود انزالی نوعی اختلال جنسی محسوب می شود که در آن، مرد کنترل ارگاسم خود را ندارد و به همین دلیل، رابطه جنسی خیلی سریع به پایان می رسد. زود انزالی می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره خواهیم داشت.

از شایع ترین علل زود انزالی در آقایان باید به ، احساس گناه، نداشتن اعتماد به نفس، نگرانی از انزال سریع، ، مشکلات احساسی و عاطفی، ابتلا به برخی از بیماری ها نظیر بر هم ریختن هورمون های تستوسترون و التهاب یا مجاری ادرار اشاره کرد. البته دلایل دیگری هم برای زود انزالی وجود دارد، اما موارد گفته شده از مهم ترین ها بودند.

خوشبختانه زود انزالی به راحتی قابل تشخیص است و در انواع مختلفی هم مشاهده می شود. اگر این زود انزالی بسیار فاحش باشد و خیلی سریع تر از چیزی که فکرش را می کنید رقم بخورد، باید حتما به پزشک مراجعه نمایید تا درمان شوید. در غیر این صورت، امکان درمان خانگی وجود خواهد داشت. از این راه ها هم می توان ورزش کردن به خصوص برای ناحیه لگن را نام برد.

علاوه بر آقایان، بانوان هم ممکن است درگیر کاهش میل جنسی شوند. در چنین شرایطی، هر دو شخص و به خصوص زن از رابطه خود لذت نخواهند برد و عملا انجام این کار هیچ فایده ای برایشان نخواهد داشت. خبر خوب این است که می توان نسبت به درمان این مشکل نیز به سرعت اقدام کرد.

نخست بهتر است در خصوص درمان خانگی صحبت کنیم. استفاده از برخی غذا ها و میوه ها در راستای افزایش میل جنسی آقایان موثر است. از این مواد غذایی می توان موز، مرکبات، خرما، تخم مرغ، کلم و بادام و چنین مواردی را نام برد که قطعا برای شما عزیزان تاثیر گذار خواهند بود.

با ترشح سروتونین، قطعا میل جنسی آقایان نیز افزایش خواهد یافت. یکی از راه های افزایش سروتونین، ورزش کردن است. با انجام ورزش هایی مانند بدنسازی، خون رسانی به تمام بدن از جمله اندام های تناسلی صورت می گیرد و بدیهی است که میل جنسی نیز به طرز قابل توجهی بیشتر خواهد شد. به جز این ها، قهوه موکا گانودرما بیز فراوانی هم هستند که می توانید آن ها را از عطاری ها تهیه کنید. اگر این روش ها را امتحان کردید و نتیجه دلخواه حاصل نشد، استراتژی بعدی مراجعه به پزشک متخصص خواهد بود.

اختلال ارگاسم چیست؟

حال به اختلال در ارگاسم می رسیم که حالت های مختلفی می تواند داشته باشد. زود انزالی که در بالا هم به آن اشاره داشتیم، نوعی از به حساب می آید. به طور کلی این اختلال جنسی را می توان به چند نوع نداشتن ارگاسم، انزال پس گرد، و دیر انزالی اشاره کرد.

دلایل متنوعی هم برای اختلال در ارگاسم آقایان در نظر گرفته شده است. توجه به این دلایل و برطرف سازی آن ها باید هر چه سریع تر در دستور کار قرار گیرد تا هیچ مشکلی از این بابت بین خانم و آقا مشاهده نشود. اختلالات روانی غیر جنسی یکی از دلایل آن شناخته می شود. به عنوان مثال، افرادی که هایی از نوع ماژور دارند، ممکن است به یکی از این بیماری ها دچار شوند.

مشکلات روانی صرفا غیر جنسی نیستند و می توانند در دسته ایرادات جنسی نیز قرار بگیرند. مثلا در صورتی که فرد نتواند به درستی تحریک شود، وقوع چنین بیماری هایی محتمل خواهد بود. حال اگر این اختلالات غیر جنسی باشد، می توان به روان شناس مراجعه کرد. در شرایط دیگر، پرسیدن سوالاتی از پزشکان کاربلد، شما را به سوی موفقیت و رهایی از این بیماری ها سوق خواهد داد.

علائم سرطان رحم چیست؟

حال به یکی از مشکلات زنان که در رابطه جنسی نیز تاثیر گذار است، می پردازیم. پس اگر علائم پیش رو در شما دیده می شود، باید هر چه سریع تر نسبت به برطرف سازی آن ها اقدام نمایید. یکی از این موارد که امکان اتفاق افتادن آن بسیار بالا هم است، خون ریزی غیر طبیعی می باشد. این خون ریزی ها شاید در دوره های سنگین یا دیگر دوره ها به وقوع بپیوندد و حتما باید حواستان به مقادیر آن ها باشد. مشاهده خون در ادرار یا مدفوع نیز باید شما عزیزان را نگران کند.

از دیگر که در تشخیص ، یاری رسان شما خواهد بود، باید به درد شدید در کمر یا پایین لگن اشاره کرد. چنان چه در چند روز متوالی درد زیادی را در این نواحی احساس می کنید، حتما باید به دنبال دیگر علائم نیز باشید تا ببینید در بدنتان چه اتفاقی در حال رقم خوردن است.

بیش از اندازه و ناگهانی نیز از دلایل دیگری است که افراد به خاطر آن حتما بایادامه پادکست را می‌توانید در این بخش گوش دهید:

سکس از مهم‌ترین نیازهای یک انسان است و زوجین برای رفع این نیاز نیازمند سلامت جسمی هستند. در صورتیکه هر یک از طرفین مشکلی داشته‌باشد، چه روانی، چه جسمی، می‌تواند بر روی سکس و متعاقبا بر رابطه‌ی آنها اثر بگذارد. توجه داشته‌باشید که یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردان و زنان در رابطه‌ی جنسی از آن رنج می‌برند و بر اعتماد به نفس آنها اثر منفی می‌گذارد، زود انزالی است؛ اما خوشبختانه درمان زود انزالی وجود دارد.

زود انزالی تعریف مشخصی دارد که بر اساس آن می‌توان گفت که یک فرد مشکل نگهداری نعوظ برای مدت خاصی را دارد. در بیشتر تعاریف، اگر زیر ۱ دقیقه انزال صورت گیرد، فرد زود انزال است. این مسئله، مشکلات بسیاری برای فرد و شریک جنسی او ایجاد می‌کند. یکی از این مشکلات، راضی نکردن شریک جنسی از رابطه‌ی جنسی است.

همچنین کسانی که زودانزالی دارند، از رابطه‌ی جنسی خود لذت نمی‌برند. در صورتیکه با زود انزالی دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌توانید با مشورت کنید. در ادامه به بررسی راهکارهای خانگی برای درمان زود انزالی و بهبود آن می‌پردازیم. با دکترتو همراه باشید.

البته زود انزالی هم در مردان و هم در زنان دیده‌می‌شود. ولی هر دو آنها درمان دارند. زود انزالی در زنان باعث می‌شود که به اندازه‌ی کافی از رابطه‌ی جنسی لذت نبرند و در مردان علاوه بر این مشکل باعث می‌شود که نتوانند به شریک جنسی خود احساس خوبی بدهند.

در سال‌های اخیر، اختلال عملکرد جنسی مردان بیشتر شناخته و درک شده‌است و درک بهتری از مشکلات ناشی از آن وجود دارد. زود انزالی یکی از مشکلات شایع جنسی در مردان است که می‌تواند منجر به علائم ثانویه مانند پریشانی، خجالت، اضطراب و افسردگی شود، اما یک بیماری قابل درمان است.

به طور کلی، مشکلات انزال در مردان به ۳ دسته تقسیم می‌شوند؛

  • انزال زودرس یا زود انزالی
  • تاخیر در انزال یا دیر انزالی
  • انزال رو به عقب

میانگین زمان انزال ۵ دقیقه و نیم است، اما شما و همسرتان تصمیم می‌گیرید که آیا از طول رابطه‌ی جنسی و زمان انزال راضی هستید یا خیر.

مکانیسم انزال چگونه است؟

انزال توسط سیستم عصبی مرکزی کنترل می‌شود. وقتی مردان از نظر جنسی تحریک می‌شوند، سیگنال‌هایی به نخاع و مغز ارسال می‌شود. وقتی مردان به سطح خاصی از هیجان و لذت جنسی می‌رسند، سیگنال‌هایی از مغز به اندام‌های تولید مثل ارسال می‌شود. این امر باعث می‌شود که منی از طریق آلت تناسلی خارج شود و انزال اتفاق‌بیفتد. اختلال در این مسیر می‌تواند باعث اختلال در انزال از جمله زود انزالی شود.

برای خرید پک درمان زود انزالی دکتر بیز و دریافت تازه ترین تولیدات این پک، فقط از سایت فروشگاه مرکزی ما اقدام کنید و از مشاوره های رایگان کارشناسان رسمی دکتر بیز تا پایان دوره و دریافت نتیجه مطلوب بهره مند شوید.

زمان زودانزالی چقدر است؟

اگرچه به طور کلی نمی‌توان برای طول رابطه‌ی جنسی و زمان انزال، زمانبندی دقیقی مشخص کرد، زیرا این موضوع به تمایل و توانایی دو زوج هنگام رابطه‌ی جنسی بستگی دارد. اما طبق تحقیقات انجام‌شده، میانگین زمان انزال ۵ دقیقه و نیم است. با این حال، این شما و همسرتان هستید که تصمیم می‌گیرید که آیا از طول رابطه‌ی جنسی و زمان انزال راضی هستید یا خیر.

 

دکمه بازگشت به بالا