استان ها

پیشرفت قطعه ۶ آزادراه تبریز – ارومیه چشمگیر است

شبکه/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: پیشرفت قطعه ۶ آزادراه تبریز – ارومیه چشمگیر است.

تراب محمدی در بازدید از قطعه ۶ آزادراه تبریز – ارومیه اظهار کرد: این پروژه نسبت به ۲ماه قبل پیشرفت چشمگیری داشته و پیمانکار طرح با تامین ماشین‌آلات بیشتر به سرعت پروژه افزوده است.

وی افزود: تا ۲ماه آینده آسفالت فاز اول انجام شده و در خصوص موانع مربوط به نقاط اتصالِ آن به اتوبان شهید کسایی و آزادراه سهند – تبریز بررسی‌های لازم انجام و در راستای حل آن‌ها قدم‌هایی برداشته شد.

وی تاکید کرد: با احداث این آزادراه از ترافیک موجود در اتوبان شهید کسایی، کمربندی میانی و بخش مرکزی تبریز کاسته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز گفت: در بازدید امروز میزان پیشرفت پروژه نسبت به ۲ماه قبل مورد ارزیابی قرار گرفت که این روند مثبت است.

جبارعلی ذاکری مطرح کرد: عملیات زیرسازی خوب بوده و امیدواریم تا ۲ماه آینده به محل اتصال آزادراه سهند برسد.

وی افزود: مقدمات آسفالت‌ریزی هم فراهم شده و تا یک‌ماه آینده انجام خواهد شد. ۱۳۰۰ میلیارد تومان از سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ به این پروژه تخصیص یافته است.

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به آذربایجان‌شرقی وعده اختصاص هشت هزار تن قیر جهت استفاده در فاز اول را داده بود که ۱۵۰۰ تن از آن محقق شده است.

به گزارش شبکه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، این پروژه ۲۸ کیلومتر است که تا امروز ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا