ورزشی

پول پرونده مس رفسنجان 200 میلیارد بوده؛ اینقدر خودزنی نکنیم و جَو ندهیم!

به گزارش خبرگزاری شبکه؛ مهدی دادرس درباره وضعیت رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال که در مورد باشگاه مس رفسنجان تشکیل شده است، اظهار داشت: هر جا قدرت و پول باشد، فساد هم وجود دارد. فساد همه جا بد است و آن را محکوم می کنیم. دیدید معلمان به خاطر یک سکانس فیلم «افعی تهران» به این فیلم اعتراض کردند و گفتند به ما بی حرمتی شد. متاسفانه ما فوتبالی ها نسبت به این صنف تعصب نداریم.

به گزارش شبکه، وی با بیان اینکه نمی توان فوتبال را از سایر مسائل کشورمان جدا بدانیم، خاطرنشان کرد: این همه فساد در کشور وجود دارد که پرونده «چای دبش» از همه معروف تر است و می گویند فساد بالاتر از آن هم وجود دارد. همه این پرونده ها را فراموش می کنند، اما فوتبالی ها به شکم خودشان خنجر می زنند. پول این پرونده (فساد باشگاه مس رفسنجان) حداکثر 200 میلیارد تومان بوده که آن هم بد است، اما اینقدر خودزنی نکنیم و «جَو» ندهیم!

«کوچک ترین حرکت در فوتبال هم بزرگ جلوه داده می شود و همه در حال صدور حکم هستیم.»، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله عجیب تصریح کرد: لعنت به کسی که از فساد حمایت می کند. با این حال بقیه گروه ها چنین چیزی را می پوشانند، اما در فوتبال همیشه خبر و مصاحبه می بینیم. برخی ها هم صحبت می کنند که به چشم بیایند.

دادرس با انتقاد از افرادی که علیه فساد در فوتبال اظهارنظر کرده اند، بیان کرد: عده ای گروه ضدفساد تشکیل داده اند که خودشان را مطرح کنند، اما خودشان هزار مشکل دارند و می دانیم چه کاره هستند. همه می خواهند قهرمان مبارزه با فساد شوند. با این حال فساد فقط پول نیست و در موارد مدیریتی، رفتاری و اخلاقی هم وجود دارد. یک اختلاف درون گروهی در کرمان بروز داده که متعلق به 1400 سال پیش است!

وی در مورد آیین نامه انضباطی فوتبال ایران و اینکه به نظر می رسد این آیین نامه نیاز به اصلاح دارد، عنوان کرد: فیفا آیین نامه های خودش را هر شش ماه به روزرسانی می کند و همه آیین نامه ها نیاز به بازبینی دارد. اگر مدیران باشگاه ها، مربیان و بازیکنان ما آیین نامه را بخوانند، بسیاری از مسائل حل می شود. عده ای خودشان را به بی خبری زده اند و وقتی خلاف می کنند، می گویند نمی دانستیم! آیین نامه هم بدون اشکال نیست، اما فعلاً باید با این آیین نامه جلو برویم.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به سواgd درباره کاهش جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی به 50 میلیون تومان و جریمه پنج میلیارد تومانی جواد نکونام گفت: حکم را جای دیگری داده، اما نکونام پنج میلیارد تومان جریمه شده که اعتراضی نسبت به این حکم نیامده است. درباره جریمه عبدالله ویسی هم باید بگویم که سازمان لیگ اقدام عجولانه ای کرد. کمیته های قضایی به مدیران سازمان لیگ گفتند اجازه ندارید حکم قضایی بدهید که آنها هم قبول کردند.

258 258

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا