پودر گلوتامین یونیورسال

برند یونیورسال نوتریشن یکی از محبوب ترین برندهای بدنسازی در ایران است. مکمل های بدنسازی یونیورسال نوتریشن را با اصالت، کیفیت و سلامت تضمین شده در داروخانه آنلاین داروکد خریداری کنید. این داروخانه آنلاین با ارائه محصولات با کیفیت، نگهداری مکمل ها در شرایط استاندارد، مشاوره رایگان و ارسال به سراسر کشور به ورزشکاران کمک می کند تا از مکمل ها به درستی و موثر استفاده کنند.

برچسب تغذیه جهانی

یونیورسال نوتریشن در سال 1977 در یک کارخانه کوچک در لیندن، نیوجرسی آغاز شد. یونیورسال در آن سال توسط یک خانواده سخت کوش و جاه طلب تاسیس شد و تا به امروز هم متعلق به خانواده است. امروزه تاسیسات تولیدی و دفتر مرکزی این شرکت در نیوبرانزویک، نیویورک واقع شده است.

بیش از چهل سال است که یونیورسال نوتریشن مکمل های ورزشی خود را به بازار عرضه می کند و محصولات آن در دسترس ورزشکاران در سراسر جهان است.

محصولات غذایی جهانی

در این قسمت مکمل های بدنسازی گلوتامین یونیورسال نوتریشن را از نظر کاربرد و فرم با جزئیات بیشتری بررسی می کنیم.

– کراتین تغذیه ای جهانی

پودر کراتین 300 گرمی یونیورسال نوتریشن یک مکمل ورزشی تخصصی برای حجیم سازی است. هر وعده (5 گرم) از این مکمل حاوی 5 گرم کراتین مونوهیدرات است. کراتین مونوهیدرات یک نوع کراتین خالص و باکیفیت است که به افزایش قدرت و قدرت در حین ورزش کمک می کند، عملکرد ورزشی را به ویژه در تمرینات مقاومتی بهبود می بخشد و احتباس آب و حجم عضلات را در ورزشکاران افزایش می دهد.

این مکمل در سه طعم بدون طعم، سیب سبز، بلوبری و تمشک موجود است.

پودر Real Gains Universal Nutrition یک مکمل افزایش است که برای افزایش وزن و توده عضلانی طراحی شده است. این مکمل حاوی نسبت 1.5 به 1 کربوهیدرات به پروتئین است که به بدنسازان کمک می کند وزن خود را افزایش دهند و به راحتی عضله سازی کنند.

این مکمل حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است که به بهبود سلامت کلی و عملکرد ورزشی کمک می کند. پودر یونیورسال 1.73 کیلوگرم Real Benefits در دو طعم بیسکویت خامه ای و بستنی شکلاتی موجود است.

– Ultra V Pro Universal Nutrition

UltraV Pro Universal Nutrition یک مکمل پروتئینی است که حاوی 24 گرم پروتئین در هر وعده (34 گرم) است. این مکمل از ترکیبی از کنسانتره پروتئین آب پنیر، ایزوله پروتئین آب پنیر و پپتیدهای پروتئین آب پنیر ساخته شده است.

این مکمل برای تامین بخشی از پروتئین مورد نیاز روزانه ورزشکاران، حفظ توده عضلانی، جلوگیری از تجزیه عضلات، بهبود عملکرد ورزشی و تامین پروتئین مورد نیاز روزانه برای کسانی که پروتئین کافی از رژیم غذایی خود دریافت نمی کنند، استفاده می شود.

مکمل Ultra V Pro شرکت یونیورسال نوتریشن در وزن 2.27 کیلوگرم و در قالب بستنی و کیک خامه ای شکلاتی ارائه می شود.

– ISOV فوق العاده

پودر Ultra ISO V 907g یک مکمل پروتئین آب پنیر خنثی بسیار قابل جذب است که برای حجیم کردن، برش و سوزاندن ایده آل است.

– آمینو بیف 100%

آمینو بیف 100% 400 برای افرادی که قصد افزایش حجم عضلانی دارند، افرادی که می خواهند از خواص اسیدهای آمینه بدون آسیب رساندن به گوشت قرمز بهره مند شوند و افرادی که به دنبال یک مکمل غذایی با طیف کامل اسیدهای آمینه هستند مناسب است. اسید.

– گلوتامین یونیورسال نوتریشن

پودر گلوتامین یونیورسال نوتریشن یک مکمل ورزشی 300 گرمی است که حاوی 5000 میلی گرم گلوتامین در هر وعده است. گلوتامین یک اسید آمینه ضروری است که نقش مهمی در ریکاوری و بازسازی عضلات، تقویت سیستم ایمنی و کاهش خستگی دارد.

کپسول BCAA 2000 Universal Nutrition 120 یک مکمل بدنسازی است که برای ورزشکارانی طراحی شده است که سخت و شدید تمرین می کنند. این مکمل حاوی 3 گرم آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) در هر کپسول است. که در افزایش حجم عضلانی مفید است تقویت سیستم بدن در طول تمرین و بهبودی بعد از تمرین را تسریع می کند علاوه بر این، این مکمل حاوی ویتامین های B2، B6 و C است که به بهبود عملکرد کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا