علمی و پزشکی

واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی از مفقود شدن 2500 کیلوگرم پانسمان بیماران دارای مجوز و پاسخ وزارت بهداشت به تکذیب این موضوع گفت: در تیرماه 1400 خادم در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور داشتند و همه مسئولان غذا و دارو از جمله زهره زرین کلاه حضور داشتند. لباس پوشیدن در مقابل اعضای کمیته بهداشت.

“آنها ادعا می کنند 2500 کیلوگرم پانسمان مبهم است. اگر اشتباه می کنم، از من در دادگاه شکایت خواهند کرد و من قاطعانه خواهم گفت که 2500 کیلوگرم پانسمان از طریق خانه من در eBay یا یکی دیگر از آنها درز کرده است. از طریق وزارتخانه. بهداشت؛ اگر از خانه ای بی لو رفت، اگر از طریق وزارت بهداشت باشد، پاسخگو هستم.

هاشمی گلپایگانی ادامه می دهد: اگر می گویید این پانسمان کم نیست، باید به ما بگویید 2500 کیلوگرم کجا هستند، در کدام انبار و برای چه مدت نگهداری می شوند. در پایان سال 1400 اگر من بیایم و از شما بخواهم که این پانسمان را تهیه کنید، اگر استفاده از پانسمان قدیمی یا قدیمی باشد کمکی به بیمار نمی کند. تنها جایی که می توانید ببینید خانه eBay است. حداقل باید بدانید که چه تعداد پانسمان و تاریخ انقضا دارید تا بتوانید برنامه ریزی کنید.

وی از اظهارنظر در مورد وزارت بهداشت خودداری کرد و گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو نفر را برای رسیدگی به این موضوع مامور کرده اند و از انبار ما بازدید کرده اند و من توضیح داده ام. به انبار وزارت بهداشت مراجعه کنید و به توضیحات گوش دهید.

به گزارش شفاف، مدیرعامل خانه eBay مدعی اهدای پانسمان 2500 کیلوگرمی یونیسف به بیماران غیرمجاز شده و از قوه قضائیه خواست تا در این موضوع ورود کند، اما رئیس اداره ملزومات پزشکی وزارت بهداشت این موضوع را رد کرد.

دکمه بازگشت به بالا