ورزشی

واکنش استانداری آذربایجان‌شرقی به ادامه تیمداری زنوزی: فعلاً توافقی انجام نشده است

شبکه/آذربایجان شرقی روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در گزارشی اعلام کرد جلسات بررسی وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور در استانداری ادامه دارد.

تراکتور در هفته‌های اخیر با مسائل مالکیتی روبه رو بوده و همین موضوع فعالیت های این باشگاه را به حالت تعلیق در آورده است. در حالی که عمده هواداران تراکتور استقبال ویژه‌ای از واگذاری مالکیت توسط محمدرضا زنوزی داشتند اما رسانه رسمی باشگاه تراکتور اعلام کرده این تیم به دلیل نداشتن مشتری در اختیار هیات فوتبال قرار گرفته است.

به گزارش شبکه، جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی روز گذشته (پنجشنبه) در گفت‌وگویی اعلام کرد: تراکتور با مدیریت و مالکیت قبلی به کارش ادامه خواهد داد.

اما استانداری آذربایجان‌شرقی به اظهارات رئیس هیات فوتبال استان واکنش نشان داده است که در ادامه می‌خوانید:

این جلسات با حضور مسئولان ارشد استانداری و مالک باشگاه تراکتور ادامه دارد و هنوز توافقی به دست نیامده است.

رییس هیات فوتبال استان در جلسات مربوط به باشگاه تراکتور در استانداری حضور نداشته و به تبع آن نمی تواند هیچ‌گونه اطلاع موثق و دقیقی از مباحث مطروحه در جلسات داشته باشد.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا