علمی و پزشکی

هوآوی برای کمک به تشخیص عفونت‌های تنفسی دست به کار شد

طبق گزارش Clear Report، هواوی پتنت جدیدی برای روشی برای تشخیص عفونت‌های تنفسی با اندازه‌گیری اکسیژن خون یا SpO2 ثبت کرده است. این فناوری می تواند عفونت های تنفسی را با تشخیص سطح اکسیژن خون تشخیص دهد. خلاصه توصیفی این پتنت اجرای آن را به عنوان یک روش تشخیص و تجهیزات مرتبط ارائه می دهد.

روش های تست هوآوی شامل وظایف مختلفی است. این رویکرد شامل مراحل مختلفی مانند آزمایش اولین اقدام، پاسخ به اولین اقدام و انتقال آن به تجهیزات الکترونیکی است. داده های پارامترهای فیزیولوژیکی دستگاه الکترونیکی بر اساس اطلاعات اولیه دریافت می شود. اطلاعات صوتی زمانی دریافت می شود که مشخص شود اطلاعات پارامترهای فیزیولوژیکی شرایط از پیش تعیین شده را برآورده می کند. هنگامی که اولین اطلاعات فیزیولوژیکی بر اساس اطلاعات پارامترهای فیزیولوژیکی و اطلاعات صوتی تعیین می شود، اولین اطلاعات فیزیولوژیکی ظاهر می شود.

اشباع اکسیژن خون، تعداد تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامترهای فیزیولوژیکی نمونه‌هایی از داده‌های مورد استفاده فناوری هواوی هستند. این روش به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت خطر عفونت تنفسی را تشخیص دهند و از صحت نتایج آزمایش اطمینان حاصل کنند.

در حال حاضر ساعت های هوشمند مختلفی با استفاده از حسگرهای تشخیص سطح اکسیژن خون در بازار وجود دارد، اما داده ها قابل اعتماد نیستند. با این حال، تجهیزات پزشکی کنونی وجود دارد که می تواند به طور دقیق این را تشخیص دهد.

باید دید محصول نهایی هواوی با فناوری جدید این شرکت چه عملکردی خواهد داشت. آیا این دستگاه قادر به ارائه اطلاعات قابل اعتماد خواهد بود یا با برچسبی که روی آن نوشته شده «از اطلاعات برای مقاصد پزشکی استفاده نکنید» فروخته می شود؟ البته مانند همیشه، پتنت های جدید هوآوی مانند بسیاری از گواهی های ثبت اختراع، احتمالاً به تولید محصول نهایی ختم نمی شود.

دکمه بازگشت به بالا