استان ها

هر رأی یک موشک برقلب دشمنان و پشتوانه رئیس جمهورآینده است

به گزارش خبرگزاری شبکه استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در دقایق ابتدایی مرحله دوم فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شعبه اخذ رأی آموزشگاه حاج یدالله کیانی شهرکرد حضور یافت ورأی خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهداء گفت: این روز ها فقدان رئیس جمهور شهید خسارت بسیار سنگینی بود برای ملت عزیز ایران و کسانی که به نظام جمهوری اسلامی ایران ارادت دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: امروز مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری است که مردم ما در هفته ی گذشته خلق حماسه کردند و دو نفر از کاندیدا های مورد نظر به مرحله دوم راه یافتند که امروز وظیفه ی ماهاست که سر صندوق های رای حضور پیدا کنیم و به وظیفه ی خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: شهدای ما و شهید رئیسی به ما پیام می دهند که اگر می خواهید شهیدان از ما راضی باشند امروز زمانی است که سر صندوق های رای حضور پیدا کنیم و وظیفه ی ما امروز همین کار است لذا از تمامی مردم به ویژه مردم استان چهارمحال و بختیاری که همیشه در تمامی صحنه ها خصوصا انتخابات خلق حماسه می کردند انتظار داریم تمامی مردم مخصوصا کسانی که در هفته گذشته فرصت نکردند پای صندوق های رای حضور پیدا کنند امروز حضور داشته باشند و رای خود را به صندوق بیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر تصریح کرد: هر یک رای امروز موشکی به قلب دشمنان جمهوری اسلامی و پشتوانه ای برای رئیس جمهورآینده است و امنیت آور هم می باشد.

وی گفت: اگر رئیس جمهور با رای بالایی انتخاب بشود در عرصه های داخلی، بین المللی، سیاسی و… می تواند با اقتدار حرف بزند و اقدام کند.

حسینی صدر افزود: ما امروز بر سر صندوق های رای با وضو حضور پیدا کردیم زیرا رای دادن را مثل نماز عبادی می دانیم و مثل یک عبادت الهی به عنوان یک وظیفه به آن نگاه می کنیم؛ لذا در دقایق اول آمدیم تا به وظیفه ی خود عمل کنیم.

وی در پایان گفت: امید داریم همه ی مردم عزیز ما که وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلام، امام و آرمان های همه ی شهیدان اند ان شاءالله بشتابند به سوی صندوق های رای.

دکمه بازگشت به بالا