هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون

هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون

با افزایش روز به روز بر تعداد بیماری های عروق کرونا ویروس و مرگ و میر، به نظر می رسد نه تنها مردم کمتر سفر می کنند، بلکه به رکورد قبلی نزدیک می شوند.

به گزارش شبکه، بر اساس آمار وضعیت تردد خودروها به تفکیک استان، روز گذشته (پنجشنبه 26 بهمن ماه) در محور مواصلاتی سراسری یک میلیون و 823 هزار و 324 دستگاه، 459 دستگاه، یک میلیون و 754 هزار دستگاه افزایش نسبت به روز گذشته و 3.9 درصد افزایش داشته است.

بر اساس آخرین وضعیت بیماری عروق کرونا ویروس که از سوی مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام شد، تردد وسایل نقلیه مختلف در جاده های سراسر کشور افزایش یافته و طی 24 ساعت گذشته 19 هزار و 317 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شده است. و 187 بیمار کووید 19 جان باختند.

10 بزرگراه در گذشته پرترددترین بزرگراه‌ها بودند: اتوبان تهران-کرج، کرج-تهران، کرج-قزوین، قزوین-کرج، تهران-ساوه، ساوه-تهران، تهران-شهریار، تهران-قم، تهران-جاجرود و کرج شهریار. 24 ساعت . بیشترین ساعت تردد بین ساعت 16 تا 17 و کمترین تردد دیروز بین ساعت 3 تا 4 بامداد بوده است.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های وزارت زمین، زیربنایی و حمل و نقل، دیروز در برخی از محورهای شمالی بارندگی و محور شمالی (اتحادیه تهران-شمال، محور کارازکالوس) برای ساعاتی بسته بود و هم اکنون برف و باران می بارد. برای محورهای چالوس و هراز گزارش شده است.

همچنین گره ترافیکی در محور چالوس (جنوب به شمال) و حدفاصل مرزن آباد به میانک، محور هراز (شمال به جنوب) و در محورهای بایجان، شاهاندشت، آب اسک و مبارک آباد، محور فیروزکوه ( شمال به جنوب) و بزرگراه گیلاوند و پردیس – تهران و احداث بومهن – تهران و در منطقه جاجرود، اما ترافیک روانی در بزرگراه تهران – شمال (شمال به جنوب) و بزرگراه قزوین – رشت (سفر دایره ای) وجود دارد. .

سایر محورها از ترافیک سنگین در بزرگراه کرج – قزوین، پایانه شهید کلانتری، محور شهریار – تهران، میدان معادن، بزرگراه قزوین – کرج، کلانتری مهرشهر به سمت امامزاده طاهر و پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا