استان ها

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنبیهی تاریخی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند

شبکه/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پس از خباثت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در سوریه، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنبیهی تاریخی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح و گرامیداشت روز ارتش در تبریز اظهار کرد: عملیات غرورآفرین «وعده صادق » هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکست و ان‌شاءالله شاهد پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی رژیم اشغالگر قدس شریف خواهیم بود.

وی یادآور شد: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد و بعد از جنگ نیز در همه عرصه‌های مختلف خدمت به مردم اولین نهاد بوده است.

وی اظهار کرد: در روزهای ابتدایی و پرالتهاب انقلاب، گروهی کوته فکر و منافق شعار انحلال ارتش و تشکیل ارتش خلق را می‌دادند، اتفاقی که اگر می‌افتاد، انقلاب اسلامی ملت ایران بازوی قدرتمند خود را از دست می‌داد ولی امام خمینی (ره) با بینش عمیق خود بزرگترین توطئه علیه انقلاب اسلامی ملت ایران را در نطفه خفه کردند.

آل هاشم با بیان اینکه ارتش همواره مورد احترام امامین انقلاب بوده و هست، گفت: اینجا باید یادی کنیم از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کنیم تا آخرین لحظه عمر خود در راه اسلام و انقلاب مجاهدت کرد.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی سید الشهدای ارتش بود و به درجات معنوی هم رسید که به دلیل نقش آفرینی بزرگ در هشت سال دفاع مقدس خار چشم دشمنان و منافقان بود. یکی دیگر از شهدای شاخص ارتش نیز، امیر سپهبد قرنی، رییس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که به دست گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و نقشی مهم در حفظ تمامیت ارضی کشور داشت.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنبیهی تاریخی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنبیهی تاریخی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا