ورزشی

نویدکیا یک جام از استقلال گرفت، یک جام به نکونام می‌دهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال برای قهرمان شدن در لیگ بیست و سوم حتماً باید پیکان را شکست بدهد، اما حتی پیروزی در آن مسابقه هم هیچ تضمینی جهت شادی آبی‌پوشان نخواهد بود، چون در حال حاضر یک امتیاز از پرسپولیس عقب هستند و علاوه بر اینکه خودشان باید پیکان را شکست بدهند، پرسپولیس نیز حتماً باید در جدال هفته آخر خود برابر مس رفسنجان امتیاز از دست بدهد تا جای صدرنشین در جدول عوض شود.

نکته جالب توجه اینجاست که سرنوشت استقلال در هر دو جام این فصل به محرم نویدکیا و شاگردانش گره خورده است. نوید کیا اسفند ماه پارسال در حالی که تازه سرمربی مس رفسنجان شده بود، استقلال را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار زد و یک جام را از جواد نکونام گرفت، ولی حالا همین همبازی نکونام در تیم ملی می‌تواند با متوقف کردن پرسپولیس در جدال شنبه شب زمینه برای کامیابی استقلالی‌ها را فراهم کرده و یک جام ارزشمند به استقلالی‌ها هدیه کند.

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا