نمایشگاه‌های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید

نمایشگاه‌های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید

یک شرکت فناوری بستر ویژه ای را برای میزبانی رویدادها و نمایشگاه ها پیاده سازی کرده است که خبر از امکان تعامل بازدیدکنندگان با غرفه داران می دهد.

نوید امیدیان مدیر عامل شرکت فناوری در مصاحبه با شبکه گفت: وی در مورد راه اندازی سکوی تخصصی گفت: “ما تأکید می کنیم که از این سکو برای برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای آنلاین استفاده می شود و بر این اساس می توانیم به صورت مجازی رویدادها و نمایشگاه ها را برگزار کنیم.”

وی ایجاد تعاملات بین بازدیدکنندگان و غرفه داران و برگزارکنندگان را از ویژگی های این بستر تخصصی ذکر می کند که از طریق آن بازدیدکنندگان می توانند به راحتی با غرفه داران ارتباط برقرار کرده و برگزار کنند و بازدید کنندگان می توانند در کارگاه ها ، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی شرکت کنند.

امیدیان ادامه داد: “همچنین ، بستر این بستر به غرفه داران اجازه می دهد تا اطلاعات را در یک ساختار تصویری مناسب به اشتراک بگذارند.”

مدیر عامل شرکت با تأکید بر اینکه این پلت فرم به صورت چند زبانه طراحی و اجرا شده است ، گفت: شرکت ایرانی تاسیس شده.

وی در مورد مزیت رقابتی این پلتفرم تخصصی گفت: “این پلتفرم به معنای واقعی هویت پلتفرم احترام می گذارد ، بنابراین وقتی کاربران وارد سیستم عامل می شوند و مکالمات یا جلسات را هماهنگ می کنند ، می توانند اطلاعات را در پروفایل و حساب های برنامه خود ببینند. رعایت کنید.

به گفته وی ، کاربران از همه رویدادها و نمایشگاه هایی که در آن شرکت می کنند اطلاعات خواهند داشت.

Omidian Addition: اجرای این صفحه از صفحه نمایش بر اساس یک تصویر ایزومتریک است که به کاربران اجازه می دهد غرفه ، شخص یا محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن پیدا کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا