ورزشی

معرفی نماینده شطرنج ایران در مسابقات شهرهای آسیا

تیم شطرنج نفت تهران (تهرانسر) با کسب ۱۶ امتیاز در بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با اقتدار به قهرمانی رسید.

به گزارش شبکه، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان ایران از ۲۳ تا ۲۸ فروردین‌ماه با حضور ۹ تیم از ۶ استان و هم‌چنین باحضور ۴ استاد بزرگ، ۳ استاد بین‌المللی، ۴ استاد فیده و ۲ کاندیدای استاد فیده در سالن مسابقات نوین فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی با مجموع جوایز ۲۵۰ میلیون تومانی برگزار شد که تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

تیم‌های نخبگان شطرنج با ۸ امتیاز، شهرداری کرمانشاه با ۷ امتیاز، فیل خوب با ۷ امتیاز، پیشگام نوین تهران با ۷ امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهرضا با ۲ امتیاز و افلاک لرستان با ۱ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کردند.

تیم نفت تهران (تهرانسر) تا قبل از آغاز دور نهم که دور پایانی است، قهرمانی خود در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور را قطعی کرد و جواز حضور در مسابقات تیمی شهرهای آسیا ۲۰۲۵ روسیه را کسب کرد.

اسامی اعضاء تیم‌های قهرمان، نایب قهرمان و مقام سوم لیگ برتر شطرنج مردان

تیم قهرمان: نفت تهران

بازیکنان: استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه، استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد فیده امیرحسین کاشفی، سید مهدی مروج

مربی: میلاد مظفر

سرپرست: خلیل‌الله آقایی

تیم نایب قهرمان: پیکار افکار لرستان

بازیکنان: استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی، محمدمهدی عباسی، بهزاد سلیمیان، علی غیوری‌فر، امیر غیوری‌فر

مربی: امیررضا پوررمضانعلی

سرپرست: آریا دهقانی

تیم سوم: باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز)

بازیکنان: استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی‌راد، سید علیرضا حسینی، رضا صادقی

مربی: مرتضی صادقی

سرپرست: مرتضی صادقی

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا