اقتصادیبرترین های کسب و کار

معرفی بهترین کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال

بهترین کیف پول رمزنگاری چیست؟ این سوال یکی از دغدغه های اصلی کاربران ارزهای دیجیتال است. می دانیم که نحوه ذخیره و ایمن سازی دارایی های ارز دیجیتال نکته بسیار مهمی است و نیاز به توجه زیادی دارد. بنابراین انتخاب کیف پول ارز دیجیتال بسیار مهم است و باید با دقت و تحقیق کامل انجام شود. در این مقاله لیستی از بهترین و قابل اعتمادترین کیف پول ها را ارائه می کنیم و ویژگی های هر کدام را بررسی می کنیم.

بهترین کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال

انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال وجود دارد. کیف پول سخت افزاری یکی از انواع کیف پول های رمزنگاری است که اکثر کاربران به دلیل برخی ویژگی های امنیتی آن را در نظر می گیرند. البته لازم به ذکر است که در استفاده از این کیف پول ها باید تمامی موارد امنیتی در نظر گرفته شود، در غیر این صورت کیف پول های دستگاه در معرض حملات هکری قرار خواهند گرفت. با توجه به فراوانی ابزارهای بانکی ارزهای دیجیتال، انتخاب برای اکثر کاربران دشوار است. در ادامه به معرفی بهترین ابزارها می پردازیم.

1- کیف پول Trezor

Trezor به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان کیف پول سخت افزاری شناخته می شود. از نظر پشتیبانی از ارزهای دیجیتال، می تواند بیش از 500 سکه مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را ذخیره کند.

Trezor دو نسخه متفاوت دارد:

Trezor One با USB سازگار است و به کاربران امکان دسترسی به دستگاه های ویندوز و لینوکس را می دهد.

Trezor Model T دستگاهی گران‌تر است که مزایایی مانند پردازنده بهتر، مشخصات واضح‌تر و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته را ارائه می‌کند.

با Treasure Wallet می توانید اطلاعات کیف پول خود را با یک حساب از طریق Dropbox همگام کنید. مهمترین ویژگی های این کیف پول عبارتند از:

گزینه ذخیره سازی آفلاین

امنیت بالا

سرعت پردازش مناسب

2- کیف پول

Ledger Nano S Wallet بهترین کیف پول سخت افزاری است. هرجا که صحبت از بهترین کیف پول ارز دیجیتال می شود، نام کیف پول لجر نیز به گوش می رسد. این کیف پول سخت افزاری را می توان از نظر کارایی با Trezor مقایسه کرد. مدل Ledger Nano S بهترین کیف پول سخت افزاری سازنده آن است.

یکی از ویژگی های مهمی که لجر را از سایر کیف پول های سخت افزاری متمایز می کند، امکان برداشت بدون نیاز به اتصال به اینترنت است. این ویژگی در صورت گم شدن یا سرقت این نوع کیف پول به شما کمک زیادی می کند.

از سال 2018، لجر علاوه بر بیت کوین از بیش از 700 سکه پشتیبانی می کند که بسیار بیشتر از کیف پول Trezor است. با این حال، سیستم عامل و نرم افزار لجر فاقد یکپارچگی است و به خوبی کیف پول های Trezor کار نمی کند. از آنجایی که هر دو در رقابت تنگاتنگی هستند، نمی توان هیچ یک را کاملاً برتر از دیگری دانست.

لجر نسخه ای به نام Ledger Nano X را نیز منتشر کرده است که از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می کند، با تلفن های همراه سازگار است و قابلیت پشتیبانی از سکه های بزرگتر را دارد. ویژگی های اصلی این کیف عبارتند از:

ضریب ایمنی بسیار بالاست

پشتیبانی از اکثر ارزهای دیجیتال

رابط کاربری آسان

3- کیف پول KeepKey

KeepKey نوع دیگری از کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال است که در بین کاربران ارزهای دیجیتال بسیار محبوب است. صفحه نمایش آن از ترزور و لجر بزرگتر است. ممکن است برخی این ویژگی را چالشی برای پیاده سازی این دستگاه بدانند اما یک ویژگی مثبت است. با استفاده از این دستگاه، نیازی نیست با رفتن از یک برنامه به برنامه دیگر به سراغ دانگل بروید تا از میزان دارایی های ارز دیجیتال خود مطلع شوید. با این حال، Keep Key فاقد برخی ویژگی‌های اساسی است، مانند شمارنده‌ای که ارزش ارز دیجیتال را با دلار یا سایر مقادیر فیات در زمان واقعی مطابقت می‌دهد. مهمترین ویژگی های این کیف پول عبارتند از:

امنیت کیف پول کافی

امکان صرفه جویی در اینترنت

رابط کاربر پسند

جمع بندی

برای مشاوره خرید ارز دیجیتال میتوانید به صرافی بیت ارز مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا