معاون علمی دانشگاه آزاد آباده معرفی شد

معاون علمی دانشگاه آزاد آباده معرفی شد

معاون علمی دانشگاه آزاد آباده معرفی شد

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با حضور رئیس و جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم معرفی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همراه با تجلیل از یکی از بازنشستگان این دانشگاه با حضور اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی در سالن اجتماعات شهدای خدمت این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده در این مراسم گفت: تجلیل از مقام بازنشستگان دانشگاه به عنوان افرادی که سال‌ها از زندگی‌شان را به خدمت در دانشگاه اختصاص داده‌اند، ارزشمند و اثرگذار است.

 آرش زارعیان افزود: با قدردانی از بازنشستگان دانشگاه، می‌توان به ارتقای احساس ارزشمندی و اعتبار آنها در جامعه و دانشگاه کمک کرد.

وی با اشاره به خدمات برجسته و چشمگیر همکاران باز نشسته عنوان کرد: شما مهم‌ترین سرمایه‌های دانشگاه هستید و ما به نیابت از همه دانشجویان فارغ التحصیل و فعال در حوزه تحصیلی دانشگاه آزاد آباده قدردان زحمات شما هستیم.

زارعیان با قدردانی از تلاش و کوشش همکاران در راستای توسعه و نمادسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تصریح کرد: توسعه و حرکت در جهت این مسیر نه در قالب شعار بلکه ریشه در اعتقاد و اندیشه ما دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت شما خوبان قوت قلبی برای مدیران دانشگاه است و از اینکه فعالیت‌های علمی و فرهنگی این مجموعه موجبات رضایت نهاد‌های فرهنگی شهرستان را فراهم کرده است بر خودم می‌بالم و استفاده از رهنمود‌ها و تجارب ارزشمند شما باعث شده که با قوت قلب بیشتری به کار ادامه دهیم.

وی با تشکر از خدمات محمدرضا امامی، همکار خوش فکر، صادق و صبور در حوزه معاونت علمی دانشگاه، امید قناعتی را به عنوان معاون علمی دانشگاه آزاد آباده و نجمه حسنی را نیز به عنوان کارشناس بودجه این واحد دانشگاهی معرفی و برای این عزیزان آرزوی موفقیت کرد.

 در این مراسم به رسم یادبود با اهدای لوح سپاس و هدایا طبق بخشنامه سازمان مرکزی از خدمات کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی آباده قدردانی شد.

دکمه بازگشت به بالا