اقتصادی

مشخص شدن اطلس مزارع پرورش ماهی الیگودرز/ کاهش خسارات با تقویت زیرساخت‌ها

شبکه/لرستان الیگودرز نماینده ساکن شورای اسلامی شهر از فعالان این منطقه گفت: ایجاد زیرساخت های مناسب برای آبزی پروری یکی از الزامات ما است. شهری در یک منطقه جغرافیایی.

محمد خدابخشی در حاشیه بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از مزارع آسیب دیده الیگودرز در کنار هم گفت: بیشتر مزارع این شهرستان از چند جهت آسیب دیده اند. فعالان محلی، وزرای جهاد و سران کشورها از یک سازمان ملی شیلات برای سفر به الیگوداز دعوت کردیم.

او اضافه کرد: در جلسه ما از طریق ستاد مدیریت بحران ما تصمیم گرفته شد که گرفتن وام از کشاورز آسیب دیده در دستور کار قرار گیرد.

علی گودرز نماینده کشوری شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در قانون بودجه هر سال برای هر مشکل بحرانی پیش بینی شده است، لازم است میزان خسارت محاسبه و از طریق ستاد بحران به دولت ارائه شود.

خدابخشی با اشاره به اینکه الیگودرز قطب تولید ماهی سردابی است، گفت:

وی گفت: یکی دیگر از الزامات، واگذاری خودرو به وزارت شیلات به دلیل صعب العبور بودن منطقه است.

نماینده مردم الیگودرز شورای اسلامی، ایجاد زیرساخت های مناسب برای شیلات این شهرستان را از دیگر مواردی که مطرح کردیم، عنوان کرد و گفت. منطقه جغرافیایی.

خدابخشی افزود: علاوه بر این، در مزارع با زیرساخت های ناکافی، سازمان های شیلات تصمیم گرفته اند از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برای تکمیل زیرساخت ها استفاده کنند.

وی گفت: تقویت زیرساخت های بخش شیلات از جمله تامین برق علاوه بر کمک به تولید، می تواند آسیب ها را کاهش دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا