عمومی

مشارکت بالا در انتخابات سبب تقویت اقتدار نظام می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک عید بزرگ غدیر خم و میلاد امام هادی (ع) گفت: نبی مکرم اسلام (ص)، امیرالمومنین علی (ع) را از جانب پروردگار ولی قرار داد و امامت را از نسل علی (ع) برگزید.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: جهان از نور الهی خالی نمی‌شود و ان شاءالله به زودی ذخیره آخر امامت، مهدی موعود (عج) ظهور کرده و عدل و داد را برقرار می‌کند.

وی با اشاره به انتخابات ۸ تیر گفت: انتخابات هم برای آنان که خود را در معرض انتخاب می‌گذارند و هم مردم یک آزمایش الهی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به بیانات رهبری اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخاب مسؤول بعدی انعکاسی فوق العاده دارد بنابراین در انتخابات پیش رو اول مشارکت و بعد انتخاب اصلح مهم است.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه مشارکت مردم، باعث عزت ملی، تقویت اقتدار نظام و جلوگیری از تعرض دشمنان می‌شود که مردم با حضور حداکثری خود بر اقتدار ایران بیافزایند، افزود: گاهی دوقطبی‌هایی را دشمنان ایجاد می‌کنند، اما در ایران دوقطبی انقلاب و استکبار وجود دارد و قاطبه‌ی ملت ایران انقلابی هستند.

وی با اشاره به اینکه جناح بندی ایرادی ندارد، اما ایجاد دوقطبی خوب نیست گفت: مساله دوقطبی کردن جامعه از زخم‌هایی است که دشمن بر دل جامعه میزند، بنابراین باید طبق راهبرد نظام با تقوا، مدیریت انقلابی داشت و زمینه را برای ظهور حضرت حجت فراهم کرد.

امام جمعه موقت بیرجند به سالگرد شهادت ۷۲ تن از شهدای حزب جمهوری اسلامی و اربعین شهید جمهور و همراهانشان در هفته پیش رو اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی و شهید رئیسی مظلومانه زیستند و خار چشم دشمنان بودند.

حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: شهید رئیسی برای نظام چه در زمان تصدی در قوه قضائیه و چه قوه مجریه خدمات شایانی انجام داد و رویه‌ای برای عدالت را به جا گذاشت.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه ادامه داد: در دادگستری هنوز جا برای سهولت کارها وجود دارد و می‌طلبد که کارگزاران باز هم در تکاپوی خدمت به مردم و رفع تضییع حقوق مراجعان باشند.

دکمه بازگشت به بالا