عمومی

مسوول ستاد هنرمندان سفیران قالیباف در کردستان منصوب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در حکم صادر شده از سوی رئیس کمیته هنرمندان ستاد کشوری سفیران خطاب به «شیرزاد خوانچه سپهر» تاکید شده است که در راستای گفتمان دولت خدمت و پیشرفت که همانا ادامه راه شهید جمهور آیت الله رئیسی است از تمامی ظرفیت‌ها برای مشارکت مردم و انتخاب دکتر قالیباف استفاده شود.

با شکل گیری ستاد هنرمندان حامی قالیباف در کشور، ستادهای استانی نیز در مناطق مختلف تشکیل شده و فعالیت‌های آنها نیز آغاز شده است.

رئیس کمیته هنرمندان ستاد کشوری سفیران در این خصوص اظهار کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای دعوت از مردم برای حضور در انتخابات برای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولویت قرار دارد.

ستار خالدیان ادامه داد: گفتمان دکتر قالیباف ادامه راه شهید جمهور آیت الله رئیسی است و به همین دلیل همه باید در این مسیر حرکت نموده و فعالیت کنیم.

وی با اشاره به نقش بالای اصحاب فرهنگ و هنر در جامعه، گفت: هنرمندان در جامعه یکی از اقشار پیشگام و پیشرو هستند و حضور این عزیزان در صحنه‌های مختلف موید این مهم است.

رئیس کمیته هنرمندان ستاد کشوری سفیران اظهار امیدواری کرد که با بسیج تمامی ظرفیت‌ها در استان کردستان ابتدا شاهد مشارکت حداکثری مردم بوده و در گام دوم نیز دکتر قالیباف به عنوان یک چهره خدوم مورد اعتماد مردم این استان قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا