عمومی

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در اسدآباد برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در آستانه نوروز مراسم و آئین استقبال از مسافران نوروزی با حضور فرماندار شهرستان اسدآباد، معاونین فرماندار و اعضا ستاد خدمات سفر شهرستان در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه در پارک ملت برگزار و به نخستین مسافران نوروزی در حال تردد از این محور هدایا و بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد در حاشیه این مراسم گفت: تأسیسات گردشگری در سطح شهرستان اسدآباد شامل مجتمع‌های گردشگری، سفره‌خانه‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و میهمان‌پذیر و رستوران‌های بین راه در شهرستان آماده خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.

کامران اکبری شایگان اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای روستاهای هدف گردشگری ملحمدره، ترخین آباد و حبشی و روستای گردشگر پذیر کوانج بوده که این روستاها از جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا برای استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی برخوردار هستند.

وی افزود: روستای گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور دارای یک مجتمع گردشگری، یک سفره‌خانه سنتی و دو خانه بوم‌گردی بوده ضمن اینکه یک واحد خانه بوم‌گردی نیز در روستای گردشگری ترخین آباد دارای فعالیت است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۱۵۰ اثر تاریخی و فرهنگی است که تاکنون از این تعداد آثار ۵۹ اثر ثبت فهرست آثار ملی کشور شده است.

دکمه بازگشت به بالا