اقتصادی

محصولی برای شناسایی و تعیین غلظت عناصر در صنایع نفت و گاز

تکنسین های یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید محصولی شدند که با استفاده از آن می توان غلظت عناصر مختلف را در تمامی آزمایشگاه های صنعت نفت و گاز و مراکز علمی و تحقیقاتی شناسایی و تعیین کرد.

به گزارش شبکه، محمدجواد کارگر شورکی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان گفت: این محصول برنده دومین مسابقه «کارویا» در بخش دوم مسابقه است و به دنبال جذب سرمایه یک میلیارد تومانی از طریق تامین مالی جمعی است. مطالعه طرح بودجه «طیف‌فتومتر مانیتور کاملاً خودکار» که غلظت عناصر مختلف را در کلیه آزمایشگاه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، پزشکی، دارویی، آب و فاضلاب، محیط‌زیست، آزمایشگاه‌های صنایع غذایی و مراکز علمی شناسایی و تعیین می‌کند، مفید است.

این دستگاه‌ها در صنایع آب، فاضلاب، محیط‌زیست، نفت، گاز و پتروشیمی با مواد مصرفی به عنوان واکنش‌دهنده استفاده می‌شوند که از یک سوم تا بیش از یک چهارم نمونه‌های خارجی قیمت دارند و با دو شرکت بزرگ ژاپنی و آمریکایی رقابت می‌کنند. ” .

همانطور که کارگرشرکی خاطرنشان کرد: مواد مصرفی Reaction توسط ما تولید و همراه با دستگاه ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت دانشبانیان ادامه داد: محصولات ما کاملا تخصصی و منحصر به فرد است که در آزمایشگاه های فعال کشور و صنایع مادر مورد استفاده قرار می گیرد و افراد به صورت غیرمستقیم در ارتباط هستند.

کارگر شورکی درباره نقش سرمایه‌گذاری جمعی در تسهیل پروژه‌های نوآورانه و فن‌آور اظهار داشت: مزیت سرمایه‌گذاری جمعی این است که پول سرمایه‌گذاری شده در فاز 1 را می‌توان در یک برهه زمانی خاص بازگرداند و این امکان را به شرکت می‌دهد تا حمایت مالی دائمی دریافت کند. . اعداد هنگام بحث در مورد تامین مالی جمعی برای پیشبرد پروژه فناوری شما بسیار مفید هستند.

به گزارش صندوق شکوفایی نوآوری، وی از اتمام این پروژه در حدود 9 ماه خبر داد و گفت: اصل و سود این طرح به مدت 9 ماه تضمین شده است.

بر اساس این گزارش، صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف «تولید، حمایت و موانع»، ارزیابی و معرفی دانش پروژه‌های شرکتی به منظور ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر و تشویق شهروندان به مشارکت در پروژه‌های دانش‌بنیان است. در این برنامه یک پروژه دانش بنیان با حضور پنج داور و معرف سرمایه مورد نیاز برای توسعه محصول می باشد. پس از هر مسابقه، پروژه های قابل سرمایه گذاری معرفی می شوند و سایت سرمایه گذاری جمعی افتتاح می شود. صندوق نوآوری و شکوفایی برای تقویت انگیزه شهروندان برای سرمایه گذاری در این پروژه ها با تضمین 100 درصدی سرمایه شهروندان، ریسک سرمایه گذاری در کسب و کارهای دانش بنیان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا