استان ها

مارتینس: بازی با استقلال برای هواداران متفاوت است/ با «فولاد» بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با استقلال برای هواداران فولاد متفاوت است و چون بازی مهمی است هواداران زیادی به استادیوم خواهند آمد.

به گزارش شبکه، ایگناسیو مارتینس، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: از طرف کادر فنی و مجموعه فولاد بابت مصدومیتی که برای علیرضا باوبه پیش آمد با او ابراز همدردی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه خیلی‌ها بازی با استقلال را یک بازی حساس برای فولاد می‌دانند و نظر او در این خصوص چیست؟ گفت: من متوجه هستم که این یک بازی حساس است اما نباید فراموش کنیم که ما با تیم صدرنشین جدول بازی داریم و فکر می‌کنم در این لحظه فولاد در مقابل «فولاد» بازی خواهد داشت. ما در جدول ۹ امتیاز هستیم و نیاز داریم که امتیازات زیادی را کسب کنیم و بالاتر از همه برای هوادارانمان امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: بازی با استقلال برای هواداران فولاد متفاوت است و چون بازی مهمی است هواداران زیادی به استادیوم خواهند آمد و مطمئنم خوشحالی را به هوادارانمان تقدیم خواهیم کرد.

وی افزود: در طول هفته لیدرهای تماشاگران به باشگاه آمدند و حضورشان باعث شد که به ما انرژی بدهند و فکر می‌کنم بازیکنان هستند که می‌توانند خوشحالی را به هواداران برگردانند. برای استقلال احترام قائل هستیم ولی ما فولاد هستیم و شرایط بدی داریم.

مارتینس در واکنش به این سوال که سرمربی استقلال فصل گذشته هدایت فولاد را بر عهده داشت و آیا شناختی از تفکرات جواد نکونام دارد؟ گفت: جواد نکونام را از زمانی که در اسپانیا فوتبال بازی می‌کرد می‌شناسم و اکنون در استقلال یک فصل خوب را می‌گذراند.

 وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بردن تیم‌های سرخابی پایتخت برای تیم‌های شهرستانی یک مزیت محسوب می‌شود آیا به این موضوع نگاه دارد؟ خاطرنشان کرد: تنها چیزی که فولاد اکنون به آن نیاز دارد ۳ امتیاز است. وقتی مسابقه شروع می‌شود ما مربیان کنار هستیم و این بازیکنان هستند که بازیگران اصلی زمین هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا