اقتصادیبرترین های کسب و کار

لیست قیمت محصولات فانتونی را فقط از اینجا دریافت کنید!

اکثر وسایل خانه با استفاده از انرژی برق کار می‌ کنند؛ اما همگی آن‌ها برای اتصال به پریز، از یک نوع سوکت بهره نمی‌ گیرند. بعضی از وسایل برقی با استفاده از دو شاخه به پریز متصل می‌شوند، برخی از سوکت‌های USB یا HDMI بهره می‌ گیرند و برخی دیگر مثل تلفن نیازمند پورت مخصوص به خود هستند. این مسئله، نیاز مداوم به پریز را در جای جای خانه افزایش داده و حتی در فضایی هم‌ چون آشپزخانه که امروزه بیشترین استفاده از وسایل برقی را دارد، چند برابر می‌ کند.

Get the price list of Fantoni products only here!

با این حال همیشه امکان تغییر در سیم‌کشی ساختمان و افزایش تعداد پریز های یک خانه مهیا نیست چرا که حتی به فرض انجام تغییرات در نمای آشپزخانه، دفاتر کار و … تعدد پریز ممکن است در جنبه زیبایی محیط خلل ایجاد کند.راه حل جایگزین امروزی، تجهیز کابینت‌ ها و کانتر های آشپزخانه و حتی میز های موجود در دفاتر کار به انواع پریز تو کار کابینتی است که علاوه بر تامین زیبایی محیط به بهینه‌ سازی فضا نیز کمک به سزایی می‌ کند.

پریز تو کار یکی از انواع است که مدل‌ های متنوعی داشته و در فضاهای گوناگون مانند محیط کار، منزل، آشپزخانه و اتاق خواب کاربرد دارند. برخی از پریز های مخفی توکار فقط پریز برق دارند و برخی دیگر شامل پورت‌های USB ، HDMI ، شبکه، تلفن و میکروفون هستند.این پریز برق توکار ها همان‌ طور که از نامشان مشخص است به‌ صورت توکار نصب می‌ شوند.

یعنی فقط در زمان نیاز به صورت آسانسوری یا داشبوردی باز شده و پس از استفاده مجدداً به همان شکل بسته می‌ شوند؛ بنابراین فضای زیادی از میز کار را اشغال نمی‌ کنند.از نظر نحوه عملکرد باز و بسته‌ شدن نیز برخی پریز برق توکار کابینت ها به صورت مکانیکی و برخی دیگر به صورت الکترونیکی عمل می‌ کنند.

انواع مدل پریز توکار کابینتی و میز را بشناسید!

پریز کابینتی و میز در مدل‌ های پریز توکار صفحه‌ ای، پریز توکار استوانه‌ ای، پریز توکار گرد، پریز روکار کنجی و … وجود دارد، که هر کدام در مکان خاصی استفاده می‌ شود. همچنین پریز ها در دو مدل پریز توکار و موجود هستند.پریز کابینتی توکار دارای امکانات مختلف و رنگ‌ های متنوعی است که براساس سلیقه و فضای مورد استفاده مشتری انتخاب می‌ شود.

پریز تو کار کابینتی یا پریز رو کابینتی؟

برای انتخاب بهترین مدل پریز داخل کابینت و پریز روی صفحه کابینت، باید دقت کنید که پریز را برای چه فضایی احتیاج دارید و داشتن چه امکاناتی برای شما مهم است. مثلاً در آشپزخانه‌ ها اغلب وجود پریزی با چند سوکت برق مناسب تر از پریزی است که یک سوکت برق و چندین پورت خروجی داشته باشد. اما در میز های اداری و کنفرانس، مسلماً وجود پورت‌ های مختلف بسیار مهم و کاربردی است.پريز توكار كابينت یا میز که از قبل به اندازه ی مناسب برش خورده نصب می شود؛ اما نصب پریز روی کابینت نیازی به ایجاد برش در صفحه ی میز یا کابینت ندارد و در کنج دیوار یا میز قرار می گیرد.

در فروشگاه افرنگ علاوه بر خرید پریز تو کار کابینت می‌ توانید انواع پریز های روکار و باکس لباس داخل کمد را نیز سفارش دهید.

پریز مخفی کابینت، مدرن و جذاب

اگر شما هم برای نظم و ترتیب میز ها اهمیت ویژه ای قائل هستید، پریز مخفی کابینت مناسب ترین انواع پریز تو کابینتی برای شماست. به این ترتیب بر روی میز شما هیچ اثری از پریز دیده نمی شود و تنها درب زیبای پریز مخفی نمایان است.

برخی از مدل های پریز مخفی روی کابینت در هنگام استفاده قابل مشاهده هستند؛ اما انواع جدیدی از پریز های مخفی نیز تولید شده که حتی در هنگام کار نیز مشخص نیستند؛ به این ترتیب شما برای به برق زدن دو شاخه ی وسیله ی برقی خود درب پریز مخفی آشپزخانه را باز می کنید و سپس درب پریز را مجددا می بندید. این پریز های مخفی کابینتی مجهز به گردگیر هستند تا سیم از همان قسمت به بیرون هدایت شود.با نصب پریز مخفی بر روی میز خود می توانید نظم زیادی را به محیط اطرافتان هدیه دهید. قیمت پریز مخفی کابینت چندان تفاوتی با پریز های کابینتی دیگر ندارد.

قیمت پریز توکار کابینت

قیمت پریز توکار کابینتی و پریز روکار کابینت به تناسب امکانات تعبیه شده در پریز و متریال به کار رفته در ساخت پریز کابینتی متفاوت است. هم‌ چنین برند این پریز های مخفی در قیمت آن‌ ها تاثیر گذار است. برند های مختلفی در زمینه تولید پریز توکار فعالیت می‌ کنند. پریز توکار کابینت ملونی و پریز توکار کابینت فانتونی در حال حاضر بهترین برند های موجود در بازار هستند، اما انواع پریز توکار کابینت ایرانی از قیمت مناسب تری برخوردارند.

خرید پریز تو کار کابینت و میز اداری در تجهیزیراق

فروشگاه اینترنتی افرنگ یکی از مجهز ترین فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه‌ ی فروش انواع تجهیزات و ، اتاق خواب، ساختمان و … به صورت تخصصی فعالیت می‌ کند.

شما می‌ توانید جدید ترین مدل‌ های پریز توکار کابینت و اداری را با قیمت مناسب از افرنگ سفارش دهید. همچنین، افرنگ با داشتن فروشگاه فیزیکی به شما این امکان را می‌ دهد تا در صورت نیاز به صورت حضوری برای خرید پریز توکار کابینت ایرانی و خارجی اقدام نمایید.شما می‌توانید سوالات و نظرات خود را در قسمت نقد و بررسی هریک از محصولات به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

لولا یکی از مهمترین یراق‌ آلاتی است که در حوزه دکوراسیون و کابینت سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم کار این لولا کابینت را برای شما شبیه سازی کنیم، باید بگوییم در واقع مانند یک مفصل عمل می‌کند و موجب اتصال میان در و بدنه می‌شود. امروزه لولا و انواع آن از اجزای مهم در صنعت چوب به ویژه کابینت سازی به حساب می‌آیند به گونه‌ای که می‌توانیم انواع این محصول را در زمره یراق آلات پرفروش بیاوریم.

انواع لولا

لولاها را با توجه به کاربردی که دارند، می‌توانیم در دو دسته‌ی لولای در ساختمان و لولای در کمد و کابینت، تقسیم بندی کنیم. البته شایان ذکر است که هر کدام از این موارد خود دارای انواع مختلفی هستند. در زیر انواع لولا شرح داده شده‌اند:

لولای در ساختمان

لولای در ساختمان به لولاهایی گفته می‌شود که برای اتصال میان چهارچوب و در ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لولاها دارای انواع مختلفی مانند لولای در تخت، لولای در قابلمه و لولای پاشنه هستند.

لولا کابینت و کمد

این نوع لولا که اتصال میان بدنه و در کابینت یا کمد را ممکن می‌سازند. از انواع لولا کابینت و کمد می‌توانیم به لولا گازور ، ، ساده، مخفی، زاویه دار، دو طرفه یا باد بزنی، فانتزی، لب به لب، متری و آرام بند اشاره کنیم.

هر کدام از این محصولات با توجه به کاربردی که دارند در موارد مخصوص استفاده می‌شوند. به آن دسته از لولاهایی اطلاق می‌شود که به صورت مخفی موجب اتصال در و بدنه کابینت یا کمد می‌شوند. نیز محصولی است که به صورت زاویه دار نصب می‌شود تا بهترین اتصال را ایجاد کند.لازم است ذکر کنیم در ابتدا لولاها از تنوع کمتری برخوردار بودند و فقط در زمینه اتصالات در ساختمان از لولاها استفاده می‌شد. امروزه با رونق صنعت کمد و کابینت سازی، لولاها در انواع مختلفی تولید شده و کاربرد وسیع‌تری صنعت دکور و چوب دارند.

لولا گازور

پرکاربردترین نوع لولا برای اتصال میان بدنه و در کابینت، لولا گازور است. لولا گازور در دو نوع گازرو ساده و گازور آرام بند ساخته می‌ شود. گازور ساده در واقع ساده‌ ترین نوع لولاست که موجب اتصال ساده میان در و بدنه کابینت می‌شود.اگر در کابینت از جنس شیشه باشد، برای اتصال در و بدنه از گازور شیشه استفاده می‌شود تا در کابینت بدون کوچکترین آسیب باز و بسته شود.

گازور آرام بند نیز کمک می‌کند تا هنگام باز و بسته شدن در کابینت از ایجاد صدای مهیب جلوگیری شود. هرچه کیفیت بیشتر باشد، باز و بسته کردن در کابینت راحت‌ تر و بدون صدا می‌شود.اصلی‌ ترین تفاوت میان گازور ساده و گازور آرام بند در نحوه‌ ی بسته شدن در کابینت است. مکانیزم گازور آرام بند به نحوی طراحی شده است که کمک می‌کند سرعت بسته شدن در کابنیت کنترل شده و صدایی تولید نشود.

هم به صورت 2 پیچ و هم به صورت 4 پیچ در بازار موجود است که نوع 4 پیچ دارای مقاومت بیشتری است. با توجه به مواردی که گفتیم هنگام خرید لولا و یا تحقیق در رابطه با قیمت لولا می‌بایست به موارد بالا دقت داشته باشید.

لولا مخفی 

لولا های مخفی دارای دو جز و یک مفصل هستند . یکی از این جزها در بدنه است  و جز دیگر توی در قرار می‌گیرد و  این دو جز با  اتصال یک مفصل به یکدیگر متصل می‌شوند.

وسایل جانبی لولا

لولاها می‌ توانند وسایل جانبی نیز داشته باشند. اکثر این وسایل جانبی برای ایجاد نمای بهتر لولا به کار گرفته می‌شوند. البته برخی از وسایل جانبی لوله نیز برای استفاده‌ی راحت‌ تر به بازار یراق عرضه می‌شوند. مهمترین وسایل جانبی لولا عبارتند از چراغ، کاور، پایه و کاور در پیچ.

لوازم یدکی لولا

در برخی موارد ممکن است بعد از آن که لولای مورد نظر را نصب کردید، پایه و یا کاور لولا دچار آسیب دیدگی شود و یا به مرور زمان کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. در چنین حالتی می‌توان از لوازم یدکی لولا استفاده نمود تا کیفیت مورد نظر حاصل شود.

قیمت لولا و لوازم جانبی لولا

لولا و لوازم یراق آلات در سازوکار از کیفیت قابل توجهی برخوردارند و دارای مناسب ترین قیمت هستند. قیمت انواع لولا ، قیمت لولا درب چوبی ، لولای آرام بند و …   با توجه به برندهای موجود و میزان کارایی متفاوت است.

افرنگ

با توجه به کاربرد و تنوع بالای لولاها برای خرید لولا ، خرید لولا فانتزی ،  آرام بند و … و یا اطلاع از قیمت لولا، بهترین راه جستجو در میان فروشگاه‌های آنلاین است. فروشگاه اینترنتی سازوکار یکی از فروشگاه‌های فعال در حوزه یراق آلات است که می‌تواند مرجع بسیار خوبی برای خرید انواع لولا باشد.

سطل‌های زباله آشپزخانه وارد شده توسط کمپانی فانتونی در دو مدل زیر سینکی و غیر زیرسینکی هستند. سطل توکار فانتونی مدل H071طراحی خاص و منحصر به فردی داشته و همه کاربران علاقه‌مند این سطل هستند. سطل چند منظوره هایلو فانتونی مدل H071 به گونه ای طراحی شده که باید روی صفحه کابینت به قطر 26.9 سانتی‌متر برش خورده و سطل داخل آن قرار گیرد.

سطل H071 به صورت توکار بوده و فقط درب سطل روی صفحه قابل مشاهده است. H071 دارای یک مخزن پلاستیکی سفید رنگ است. سطل چند منظوره فانتونی مدل H071 یکی از محصولات برند فانتونی بوده که برای تامین نیاز بازار از کشور آلمان وارد ایران شده است. سطل زباله چند منظوره H071 کیفیت ساخت بالایی داشته و شهرت جهانی دارد.

سطل چند منظوره H071 یکی از محصولات وارداتی برند فانتونی بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. H071 از نظر کیفیت در رده بالای جهانی قرار دارد. سطل چند منظوره H071 مانند دیگر سطل‌های وارداتی فانتونی توسط شرکت  هایلو تولید شده است. H071 از سه تکه که شامل رینگ دور سطل، سطلو درب سطل تشکیل شده است.

برای نصب این سطل در مرحله اول باید روی صفحه یک برش دایره ای شکل با قطر 26.9 سانتی‌متر ایجاد کرد. مرحله بعد قرار دادن رینگ فلزی دور دایره بوده و بعد سطل را داخل آن قرار داده و در نهایت درب سطل است. با توجه به شکل خاص این سطل زباله باید به زیر یونیت برای نصب  این سطل توجه داشت و محدودیتی در نصب آن بر روی متریال‌های مختلفی وجود ندارد.  باتوجه به شکل ظاهری H071 می‌توان از آن به عنوان سطل زباله روی صفحه و نگه‌دارنده بطری از آن استفاده کرد.

ویژگی‌های سطل چند منظوره H071 :

شکل ظاهری خاص و شیک
درب محفظه استیل
نصب آسان و سازگار با هر نوع متریال
طول عمر بالا
کیفیت ساخت بالا

دکمه بازگشت به بالا