علمی و پزشکی

فیلم | هیولای ترسناک زرهی که ماشین شخصی است، قیمت فقط 15 میلیارد تومان!

Paramount Marauder جدید معرفی شد. این هیولای زرهی Marauder Mark 2 که نسبت به نسل اول ارتقا یافته، بسیار شبیه به نسخه اصلی است، اما ساختار آن نسبت به نسل قبلی خود ارتقا یافته است. این خودرو که قادر به محافظت از مسافران در برابر مین ها و انفجارهای بالستیک است، اکنون از یک شاسی مونوکوک دو طبقه استفاده می کند که در برابر مین بسیار مقاوم است.

رابط کاربری راننده نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است و باعث می شود خودرو برای مانورهای مختلف آماده شود. این شرکت قصد دارد نسل دوم Paramount Marauders را به طور همزمان با هر دو فرمان راست و چپ تولید کند. علاوه بر این، فرآیند تبدیل از راست دست به چپ دست و بالعکس در کمتر از دو ساعت انجام می شود.

Marader Mark 2 مجهز به سیستم های جدیدی است که ارگونومی، راحتی و قابلیت استفاده را افزایش می دهد. این خودرو اکنون جاده های ناهموار را بهتر از همیشه طی می کند و خستگی مسافران را به حداقل می رساند.

این خودرو بهتر از هر زمان دیگری می تواند از جان مسافران به خصوص سربازان محافظت کند. لازم به ذکر است که Paramount Marauder در نسخه های قبلی توسط ارتش کشورهای جنوب شرق آسیا، آسیای میانه، خاورمیانه و آفریقا مورد استفاده قرار می گرفت و می تواند در شرایط سخت از منفی 20 تا 50 درجه سانتیگراد در نبردهای مختلف با سربازان خود شرکت کند. .

دکمه بازگشت به بالا