علمی و پزشکی

فناوری پوشیدنی که از مرگ ناگهانی بیماران مبتلا به صرع پیشگیری می‌کند

آفتابنیوز :

نقل قول از ساینمگ که بیش از یک سوم از افراد مبتلا به صرع در ایالات متحده آمریکا و اگر “است که به طور ناگهانی و مرگ غیر منتظره در صرع” (SUDEP) است. در نتیجه سالانه ۱.در شرایط دشوار مواجه شده توسط میلیون ها نفر ۲ تاثیر در شهرستان و در حدود چهار هزار نفر از آنها از دست دادن زندگی خود را. این آمار نشان می دهد که داروهای تجویز شده ممکن است اشخاص حقوقی و افراد در مبارزه با این بیماری است.

– مرگ ناگهانی و غیر منتظره ، در مورد ناگهانی صرع افراد مبتلا به صرع, تشنج, و آن را به جلو.

فن آوری های پوشیدنی, ناگهانی, مرگ, بیماران مبتلا به صرع, پیشگیری

در حال حاضر نه راه اندازی است که “دانشگاه” (Purdue University) تلاش برای تصور کنید که آن را می تواند ارائه شود که کشنده را متوقف کند.

محققان در زمینه دوربین نام “نوراوا” (Neurava) سعی کنید به خوردن هر چیزی ابزار پوشیدنی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بیمارانی که تحت خطر مرگ ناگهانی غیر منتظره که در ارتباط با بیماری صرع. کمک کند.

“ویوک گن” (Vivek گان) دانشجو پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بنیانگذاران و مطلوب است که تحت پوشش این استاد و هنوز هم نمی گفت ما در حال رفتن به یک ابزار ساده به آن را آسان برای استفاده و قادر به ایجاد زندگی خود را و نجات بیماران است. این به این معنی زیستنشانگرهای و احراز هویت و سپس سیگنال بی سیم, جای تعجب است که کسی که از دستگاه های خود را برای مراقبت از. ناهنجاری های مرتبط با مرگ ناگهانی که در نتیجه غیر منتظره از صرع برای شناسایی.

بنیانگذاران نوراوا., بودجه هزار دلار, ۲۰ آنچه اتفاق می افتد تا زمانی که اولین نمونه از فن آوری های پوشیدنی]در حال حاضر در دانشگاه و در صورتی که باقی مانده در آنها را.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا