اقتصادی

فصل جدید مناسبات اقتصادی ایران و ترکمنستان

شبکه/ گلستان وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص لزوم اصلاح روابط اقتصادی به نفع خود و توسعه منطقه شمال ایران و ترکمنستان گفت: رئیس جمهور برنامه ویژه ای برای گشودن فصل جدیدی در روابط دیپلماتیک و احیای اقتصاد دارد. روابط با ترکمنستان».

سید احسان خاندوزی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان بهشت ​​فرصت های مغفول مانده است، اظهار داشت: این بهشت ​​فرصت های مغفول مانده است. .

وی گفت: اگر به همان دستورات قبلی ادامه دهید، هرگز نمی توانید بروید.

وزیر اقتصاد و دارایی بر تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه برای توسعه گلستان و کشورهای شمالی تاکید کرد. تجربه سفر رئیس جمهور

خاندوزی بر مزایای شایستگی برتر نیروی انسانی نخبه استان گلستان تاکید کرد و گفت: در استان آقای تشکیل هیئت مشاوران نخبگان صادق به نفع ما و مدیران داخلی ما خواهد بود.

وی خطاب به بانک های خصوصی و دولتی استان گلستان دستور داد: تمامی بانک های خصوصی و دولتی استان باید تسهیلات خود را در داخل استان متمرکز کنند و اطمینان حاصل کنند که منابع به خارج از استان سرازیر نمی شود.

وزیر اقتصاد و دارایی با انتقاد از داستان های ناامیدکننده برخی مدیران، افزود: مشکل باید با تدبیر و سرعت حل شود، اما صدای ناامیدی و ناامیدی به گوش مدیران داخلی نرسد.

خاندوزی با تاکید بر الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی، تاکید کرد: امروز آخرین روز از هفته بسیج است و درسی که باید از فرهنگ بسیجی بگیریم این است که مردم باید در مسیر توسعه و پیشرفت باشند.

وی به انتقاد نمایندگان مردم گلستان در جلسه کارشناسان در خصوص تعطیلی کمیته حقوقی بانک مرکزی اشاره کرد و بیان کرد: به زودی محقق خواهد شد.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا