علمی و پزشکی

عکس | جیپ چینی برای بازار ایران / یک خودروی آفرودی خانوادگی

دوچرخه BJ40 توسط دیار خودرو در دو نسخه 4 در (BJ40C) و 2 در (BJ40F) مونتاژ و به فروش می رسد. نسخه چهار در این خودرو سقفی متحرک دارد و در عین حال که یک خودروی آفرود عالی محسوب می شود، خودرویی خانوادگی محسوب می شود. از سوی دیگر نسخه دو چرخ محرک BJ40 به ویژه مورد توجه جوانان و علاقه مندان به آفرود قرار گرفته است. قسمت عقب پیکاپ BJ40F باز و بدون سقف است و به معنای واقعی ما را به یاد جیپ رانگلر آمریکایی در ذهن بیننده می اندازد.

عکس جیپ چینی برای بازار ایران / خودروی آفرود خانوادگی

یکی از بارزترین ویژگی های دوچرخه دیار خودرو BJ40 قابلیت جدا شدن و جابجایی سایر قسمت ها مانند درب ها و سقف است. این ویژگی ها به ندرت در خودروهای آفرودی که در بازار ایران به فروش می رسند یافت می شوند.

مشخصات فنی دوچرخه BJ40

هر دو نسخه از دوچرخه BJ40 مجهز به یک موتور 2 لیتری توربو شارژ هستند که بیش از 220 اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به یک جفت محور می رساند. مصرف سوخت ترکیبی برای BJ40C حدود 6.9 لیتر در 100 کیلومتر است که انتظار می رود برای نسخه دو در کمتر باشد.

عکس جیپ چینی برای بازار ایران / خودروی آفرود خانوادگی

قیمت احتمالی دوچرخه BJ40

این خودرو با قیمتی معادل 1.32 میلیارد تومان در امارات به فروش می رسد. این در حالی است که قیمت این خودرو به احتمال زیاد در محدوده 1.5 تا 2 میلیارد تومان در بازار ایران تعیین می شود. البته دیار خودرو هنوز قیمت و تاریخ دقیقی را برای خودروی آفرود جدید BJ40 اعلام نکرده است. ناگفته نماند که این خودروها به جای BAIC با برند و نشان دیار روانه بازار می شوند.

5858

دکمه بازگشت به بالا