عمومی

ضرورت ارتقای مشارکت‌ حداکثری مردم در انتخابات تبیین می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، قدرت الله چتری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه نشستی تبیینی ویژه انتخابات با کارگزاران حج و عتبات در شرق استان سمنان به میزبانی یکی از دفاتر حج و زیارت شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: یکی از برنامه‌های ویژه انتخابات در استان بهره گیری از کمیته‌های محلی برای جلب مشارکت‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه حج و زیارت در استان سمنان نیز در این زمینه مشارکت جدی خواهد داشت، افزود برنامه کمیته‌های محلی کارگزاران حج و زیارت در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان گفت: طی دو مرحله در شهرستان‌های شاهرود و دامغان نشست‌های کمیته‌های محلی حج و زیارت در استان برگزار شد و در مرحله بعد نیز این نشست‌ها در گرمسار و سمنان با استقبال خوب کارگزاران و خانواده حج و زیارت برگزار شده است.

چتری بیان کرد: کمیته‌های محلی در این برنامه‌ها تشکیل و جامعه هدف به حضور در انتخابات تشویق می‌شوند.

وی افزود: این کمیته‌های محلی یکی از مصوبات نشست مسئولان حج و زیارت استان سمنان با استانداری و ستاد انتخابات است تا بتوانیم تأثیرگذاری خوبی را در زمینه مشارکت مردم در انتخابات داشته باشیم.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان همچنین گفت: تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات برای جامعه هدف حج و زیارت از جمله بخش‌های این نشست‌ها است.

دکمه بازگشت به بالا