اقتصادی

صادرکنندگان تهرانی بخوانند – شبکه

وزیر صنعت، معدن و تجارت استان تهران از صادرکنندگانی که متقاضی شرکت در فرآیند گزینش صادرکنندگان منتخب داخلی در سال 1401 هستند، درخواست کرد تا پایان روز شنبه 23 آبان ماه به صورت الکترونیکی در سامانه e-tpo.ir ثبت نام کنند. وی همچنین گفت: برای انتخاب متقاضی از فهرست نهایی صادرکنندگان منتخب امسال، باید حداقل 60 درصد تعهدات ارزی خود را انجام دهند که در کمیته اقدام ارزی تایید شود.

حسن میرزایی در گفت وگو با شبکه، اظهار کرد: سازمان توسعه تجارت ایران برای دستیابی به اهداف صادراتی خود در تلاش است تا الگوهای موفق صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی را بر اساس معیارها و شاخص های مندرج در . سامانه e-tpo.ir انتخاب به عنوان واحد صادرات و صادرکننده داخلی در سال 1401 در بیست و ششمین روز ملی صادرات.

وی همچنین از صادرکنندگان متقاضی مشارکت در فرآیند گزینش 1401 صادرکننده منتخب منطقه ای خواست تا پایان روز شنبه 14 آبان ماه به صورت الکترونیکی در سامانه e-tpo.ir ثبت نام کنند.

میرزایی به منظور تشویق صادرکنندگان به مشارکت در فرآیند مذکور، با بیان اینکه انتخاب استان ها از نظر محل صدور کارت بازرگانی یا مبدأ تولید شرکت کنندگان مانعی ندارد، خاطرنشان کرد: متقاضیان فهرست نهایی صادرکنندگان منتخب امسال باید حداقل 60 درصد از تعهدات ارزی خود را طبق مصوبه کمیته اقدام ارزی انجام دهند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: این رویداد فقط برای صادرکنندگان استان تهران برگزار می شود. پیش از این 20 صادرکننده از تهران از مجموع 57 صادرکننده داخلی انتخاب و مراسمی ملی برای قدردانی از صادرکنندگان برگزار شد. این دستگاه ها در کاشی و سرامیک، چرم سازی، انواع لاستیک، ماکارونی، خدمات فنی و مهندسی، فرش دستباف، تجهیزات پزشکی قلب، صنایع معدنی، مواد معدنی، صنایع خلاق، فرش مکانیکی، خشکبار، لوازم خانگی، مصارف صنعتی می باشد. . تجهیزات و ماشین آلات، صنایع فولاد و گرمایش و صنایع شوینده فعال است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا