برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

صابون حلزون چیست؟

پاسخ به ۲ سوال درباره صابون حلزون اصل

۱: خاصیت صابون حلزون اصل چیست؟

یکی از ویژگی های صابون حلزون خاصیت ضدلک و ضدآفتاب بودن آن است، این نوع صابون در مراقبت و زیبایی پوست بسیار موثر است.

۲: صابون حلزون اصل چه مزیتی دارد؟

مزیت جالب دیگری که این صابون دارد این است که می تواند باعث رفع التهاب، قرمزی و خارش پوست شود.

ویژگی های صابون حلزون علاج

صابون حلزون علاج مطابق با آخرین استاندارها و فرمولاسیون روز دنیا و با تکیه بر و بکارگیری علم نوین داروسازی تولید شده است. صابون های گیاهی علاج با بهره گیری از بهترین و طبیعی‌ترین عصاره گیاهان مواد طبیعی خواص اعجاب انگیزی را به ارمغان آورده است. صابون های علاج ضمن بکارگیری عصاره های 100% طبیعی و گیاهی موثر در کیفیت پوست و موی سر ، از مرغوب ترین مواد اولیه تولید صابون نیز استفاده شده است. در ادامه با برای معرفی صابون حلزون علاج همراه باشید.

عصاره حلزون سرشار از کلاژن و آلانتوئین ، الاستین و آنتی اکسیدان می‌باشد. از آنجایی که کلاژن پروتئین اصلی در ساختمان پوست می‌باشد و کیفیت کلاژن پوست اثر مستقیم بر ظاهر و جوانی پوست دارد این ترکیبات می‌توانند به صورت طبیعی با برقراری یک تعادل سازنده به عنوان یک ترمیم کننده پوست عمل کرده و به حفظ سلامت آن کمک کند.

صابون حلزون ترب علاج ترمیم کننده پوست بوده و در درمان انواع جوش و لک به ویژه جوش های سر سیاه بسیار مفید است. صابون حلزون علاج ، چین و چروک پوست را از بین برده و اثرات التهاب و زخم و بریدگی و سوختگی را رفع کرده و در بهبود انعطاف پذیری پوست موثر واقع می‌گردد. همچنین این صابون با مکانیزم ترمیم پوست به صافی و روشنی پوست کمک می‌ کند.

روش استفاده از صابون حلزون علاج

کف صابون سنتی حلزون علاج را به مدت حداقل یک دقیقه به پوست بدن و یا پوست و موی سر مالیده و سپس به طور کامل آبکشی نمایید. برای کسب یهترین نتیجه از صابون های علاج ، مصرف آن می‌ بایست به صورت مداوم انجام گیرد. فراموش نکنید که مهمترین نکته در عدم درمان و علاج بیماری های پوست و مو ، درمان کوتاه مدت و ناقص می‌باشد و توصیه می‌ گردد که در موارد درمانی دور مصرف را کامل نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا