استان ها

سپاه پاسداران، مسلمانان جهان را خوشحال کرد

شبکه/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک به رزمندگان ایران اسلامی به ویژه نیروی هوافضای سپاه بابت انجام اقدام تنبیهی علیه رژیم اشغالگر اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین موجب شادی ملت فلسطین، غزه، مسلمانان جهان و مردم مسلمان ایران اسلامی شد.

آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا اظهار کرد: حتی کسانی که قشر مذهبی نیستند اما به ایران علاقه دارند هم از این قضیه خوشحال هستند، این یک مساله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، به جایی رسیده که اینگونه با دشمنان اسلام، بشریت و نسل‌کشی مبارزه می‌کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام کمتر از چند روز پاسخ مناسب را دادند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ابراز کرد: به عنوان یک ایرانی افتخار کرده و احساس غرور می‌کنم و به تمامی رزمندگانی که این عملیات را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند درود می‌فرستم.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات، ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی به آمریکایی‌ها نیز پیام دادند که اگر در این مسئله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی‌ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی‌خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم صهیونیستی نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا