استان ها

سردار شریف: سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی کند

سردار شریف: سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی کند

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه سپاه به دنبال مشارکت انبوه، امنیت و سلامت انتخابات است، گفت: سپاه هیچ جانبداری از نامزدهای انتخابات نمی کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه در گفت وگویی، درباره اینکه برخی از کاندیدای انتخابات خود را منتسب به سپاه می دانند، اظهار داشت: این موضوع بارها و بارها توسط فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه اعلام شده که همه کسانی که از شورای نگهبان تاییدیه حضور در میدان را گرفتند برای سپاه محترم هستند و سپاه نه به نفع آن ها و نه علیه آن ها هیچ کاری صورت نخواهد داد.

سردار شریف گفت: ما به دنبال مشارکت انبوه، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات هستیم و ان شاءالله با بیاناتی که خود نامزدها دارند رقابت هم شکل خواهد گرفت.

وی گفت: من همین جا اعلام می کنم ضمن اینکه ما هیچ جانبداری از نامزدها نداریم و هر رئیس جمهوری به فضل الهی با رای مردم انتخاب شود، سپاه مثل دولت های قبلی که در این راه امتحان داده و تجربه کردند هم سیاستمداران ما و اداره کنندگان کشور هر دولتی سر کارآمده و رای مردم را داشته سپاه و بسیج برای تحقق اهداف آن ها کمک کردند، از این به بعد هم همین خواهد بود و به فضل الهی از این مرحله هم عبور خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا