حوادث

سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است/ همپوشانی بین امور استانها و شهری سازمان

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت، ارسال پیامک جعلی با سوءاستفاده از نام سازمان پدافند غیرعامل با هدف ایجاد تشویش در افکار عمومی، گرچه با آگاهی و بصیرت شهروندان عزیز کشورمان بی اثر شد؛ اما نشان از جایگاه سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان مرجعی قابل اتکا در میان مردم دارد.

 به گزارش شبکه، سردار محمدعلی قمی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در شورای مدیران کل پدافند غیرعامل کشور، برنامه های سال ۱۴۰۳ استانها در حوزه پدافند غیرعامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با اشاره به پیشرفت هایی که به خصوص با توجه به قانون و اساسنامه جدید در این سازمان صورت گرفته است، افزود: به طور قطع هم اکنون فرصت مغتنمی در استفاده از ظرفیت های این سازمان وجود دارد و باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

سردار قمی با اشاره به جایگاه استانها به عنوان لایه دوم پدافند غیرعامل کشور، نقش آنها به خصوص ادارات کل استانها را در انجام ماموریت های سازمان حیاتی توصیف کرد.

آرش قندچی معاون امور شهری و کلانشهرهای سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز با اشاره به همپوشانی های زیادی که بین فعالیت امور استانها و امور شهری سازمان پدافند غیر عامل وجود دارد عنوان کرد: به نتیجه رسیدن ماموریت های سازمان در صورت هم افزایی بخش ها و سطوح مختلف این سازمان امکانپذیر است.

وی با اشاره به طرح های توسعه در شهرهای مختلف کشور به خصوص حاشیه خلیج فارس، توسعه متوازن را استراتژی اصلی این طرح ها عنوان کرد و افزود: سازمان پدافند غیر عامل در طرح های توسعه  شهرها نگاه جامعی را در نظر دارد.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسات شورای پدافند غیر عامل کشور، به صورت ماهانه برگزار می شود و در جریان این نشست ها آخرین موضوعات حوزه پدافند غیرعامل مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

بخش مطالب حوادث

نویسنده حوادث با توانایی ارائه نظرات و تحلیل‌های منحصر به فرد هستم. تمرکزم بر رویدادهای مهم و جالب است که خوانندگان را درگیر می‌کند.
دکمه بازگشت به بالا