علمی و پزشکی

زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن “کووبرکت” برعهده وزارت بهداشت است

به گفته شفاف ، رئیس ستاد فرمان امام ، مدیران عامل و نمایندگان 10 بانک و م institutionsسسه مالی ، مدیرعامل بنیاد برکت و دیگر نمایندگان ستادهای اداری و گروه های مدیریتی در “دریای همدلی” حضور داشتند اخبار سایت شغلی جشنواره برکت در مناطق کم درآمد در سراسر کشور برگزار شد.

محمد مخبر با اشاره به اینکه پنج رویداد در این جشنواره برگزار شد ، گفت: “امروز ما از شما برای اجرای 15000 پروژه که باعث ایجاد 4000 شغل در سال 1999 شد ، متشکریم. برای این پروژه 300 میلیارد تومان در بنیاد برکت سرمایه گذاری شده است.”

وی افزود: “علاوه بر این ، عملیات اجرایی ایجاد 270،000 شغل جدید در فقیرترین مناطق کشور در سال 1400 مبارک است. در اینجا ستاد مدیریت امام خمینی (ره) 13 تریلیون تومان و 10 بانک سرمایه گذاری می کند. و تفاهم نامه ای را امضا می کند. م institutionسسه مالی.”

او افزود. “حدود 30٪ از مشاغل جدید ایجاد شده در سراسر کشور سال گذشته و امسال در گروه های کوچکتری مانند ستاد اجرایی فرمان امام و زیرمجموعه های آن ایجاد شده است و اداره اجرایی چندین برابر بودجه و امکانات دارد. اکنون او در این مورد پرسید که چه راز این بود

مدیران اجرایی ادامه دادند: اسرار موفقیت گروههای 40 نفره مانند بنیاد برکت در یافتن سرمایه اصلی کشور ، “مردم” و آوردن قدرت ، سرمایه و تلاشهایشان به میدان ، همه توسط مدیران اجرایی در فرمان امام اداره می شود با مشارکت مردم پروژه ها و بخش خصوصی انجام شده است و به این ترتیب می توان بر مشکل غلبه کرد. باید باور داشته باشیم که در دنیای امروز سرمایه واقعی نیروی انسانی و مردم است. نه نفت ، گاز و معدن.

این منبع در مورد نوآوری جدید بنیاد برکت گفت: “” بازگشت به روستا “و” برکت همدلی “اسکن و” پشتیبانی از شرکت های ویروس کرونا “از دیگر اقدامات مهم برای راه اندازی رسمی سیستم است. امروز شروع کنید.

مدیران فرمان امام حضور مستقیم و پتانسیل سرمایه گذاری و همچنین امکان “بازگشت و ایجاد شغل” را برای کسانی که “از طریق برنامه برکت” از شهری به شهر دیگر مهاجرت کرده اند ، اضافه کرده اند. به منظور ایجاد شغل در مناطق فقیر ، عمومی از.

مخبر افزود: “پیش بینی ما این است که در سال 140 ، این پروژه حداقل 3000 نفر را به شهر بازگرداند و برای آنها شغل ایجاد کند.”

وی تأکید کرد: “از طریق این سیستم ، مردم می توانند مبالغ اندك و اشتغال در خانه را به صورت هدیه یا وام خوب به هموطنان خود ارائه دهند و هر چقدر مشاركت عمومی رخ دهد ، ستاد اجرایی نیز همان مقدار را سرمایه گذاری خواهد كرد. مبلغ وعده داده شده به. “

این منبع در مورد وضعیت اخیر واکسن کوبایان برکت گفت: “طبق وعده داده شده ، ما تا پایان ماه مه 1 میلیون بار و در ماه ژوئن 3.5 میلیون بار به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.”

او افزود. مرحله سوم مطالعه بالینی واکسن هفته گذشته آغاز شد و در این مرحله این واکسن به 6000 نفر در شش ایالت ایالات متحده تزریق می شود.

این تصمیم بر عهده وزارت بهداشت است که تصمیم بگیرد چه موقع واکسن های معمول با “واکسن ایران برکت” را شروع کند ، و کلیه محصولات عمده از ستاد در اختیار این وزارتخانه قرار می گیرد.

امیرحسین مدنی ، مدیرعامل بنیاد برکت ، در مورد فعالیتهای گسترده بنیاد اظهار داشت: “تا به امروز ، ما 338،000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق فقیرنشین و روستایی سراسر کشور و 7703 روستا در فعالیتهای بنیاد برکت ایجاد کرده ایم.”

وی در مورد نوآوری جدید بنیاد افزود: “با فهرست رهبران ارشد انقلابی و فرماندهی ستاد امام خمینی” ، برنامه برکت “امکان ایجاد شغل برای مردم” ما کسانی را که به شهر نقل مکان کرده اند و به خانه بازگشته اند برای ایجاد شغل در مناطق فقیرنشین فراهم کرده ایم.

“افرادی که به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی از شهری به شهر دیگر برمی گردند می توانند به برنامه” برکت “مراجعه کرده و با پر کردن فرم مورد نیاز آنها را از وضعیت خود مطلع کنند. ما به آنها کمک خواهیم کرد تا مالک آنها شوند. شهر مبدا.” تجارت کنید تا بتوانید از حومه شهر به شهر برگردید.

مدنی به قسمت دیگری از خدمات این پروژه اشاره كرد و اظهار داشت: عموم افرادی كه سرمایه و دارایی بلا استفاده دارند و می خواهند از آن برای اشتغال زایی و تولید در سراسر كشور استفاده كنند می توانند به اپلیکیشن “بركت” مراجعه و آن را نصب كنند. آنها قرض الحسنه رایگان یا قرض الحسنه می خواهند و آن را به بنیاد بركت می دهند ، در این صورت افسر فرمان امام بازگشت پول را تضمین می كند.

وی افزود: مردم می توانند روستاهای مورد علاقه خود برای ایجاد شغل و زمینه ها و زمینه هایی را که می خواهند در آنها شرکت کنند مانند کشاورزی ، دامپروری یا صنایع دستی یا هر زمینه دیگر انتخاب کنند و می توانند پیشرفت خود را به صورت آنلاین مشاهده کنند. و محققان. “آن را مشاهده و دنبال كنید.

مدیرعامل بنیاد برکت در مورد “سیستم حمایت از تجارت آسیب دیده کرونا” نیز گفت: با کمک بستر طراحی شده توسط بنیاد برکت ، افراد می توانند شرایط تجاری آسیب دیده را ثبت کنند ، این داده ها را بررسی کنند و در نهایت این افراد به بانک مراجعه می کنند از طریق بنیاد “برای دریافت تسهیلات یک شریک را معرفی کنید.

وی خاطرنشان کرد: “یكی از مشكلات بانك ها در این زمینه این است كه آنها همیشه نگران وضعیت تسهیلات ارائه شده و دستاوردهای بازپرداخت اقساط و پروژه هایی هستند كه در آن شركت می كنند. این ارتباط مستقیماً با سیستم و سیستم بانكی دارد.” جزئیات این طرح و نحوه اجرای آن و پیشرفت آن به طور شفاف بصورت آنلاین و بلافاصله به روز می شود.

در ادامه مراسم ، کوروش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان گفت: “ما خوشحالیم که می توانیم در خدمات عالی مدیران امام امام نقشی داشته باشیم. گردش مالی و مالی کشور تولید می شود و ایجاد شغل و شفافیت و عملکرد موفق نهادهایی مانند بنیاد برکت” با همکاری همکاری بانک ها در این زمینه. مناسب برای مشارکت

وی افزود: “ایجاد بستر برکت بر اساس آیات اقدامی ارزشمند است که امکان نظارت منظم را فراهم می کند.”

محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک کارآفرین در بخشی دیگر از این مراسم گفت: “الگوی بنیاد برکت در کمک به جمع آوری پول و ایجاد یک بستر قوی و مدرن ایده ای جدید و ارزشمند است ، بنابراین ریسک اعتباری را کاهش می دهد. این مهمترین نگرانی بانک است.” نظارت بر سرمایه آنلاین ، اقدامی پربرکت است.

وی افزود: “این مدل همچنین به دولت ها كمك می كند تا كمبود چنین سیستم مهمی را برطرف كرده و عمداً برنامه هایی را در آینده اجرا كنند.”

سید فرید موسوی ، عضو هیئت مدیره بانک ملی ، اقدامات ستاد اداری امام خمینی (ره) را در این مراسم ستایش کرد ، “ایجاد 220،000 شغل به معنای حفظ عزت 220،000 ایرانی است. و مسلمانان.” امروز ما فقط بخشی از اقدامات این ستاد انقلابی را مشاهده می کنیم .

وی افزود ، “در بخش تسهیلات ، نگرانی ما همیشه این بوده است كه آیا این پروژه موفق بوده و اشتغال زا باشد. بستر ارائه شده توسط بنیاد بركت ، نگرانی های ما را برطرف می كند و به ما اجازه می دهد تا به وضوح ببینیم كه این پروژه به كجا رسیده است.”

پس از این رویداد ، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و صندوق دولتی و بانک ، صادرات ، پارسیان ، کارآفرینی ، قرض الحسنه آنلاین ، صندوق کارآفرینی امید ، سپه ، صنعت و معدن ، پست بانک و صندوق اشتغال برکت ، در مناطق فقیرنشین مشارکت در ایجاد 270،000 شغل شد.

پس از اهدای جوایز ، با هدایت مدیران فرمان امام ، 40 هزار پروژه اشتغال زایی کوچک و متوسط ​​بنیاد برکت از طریق کنفرانس ویدئویی در 15 استان سراسر کشور راه اندازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا