علمی و پزشکی

زالی خبر داد؛ فوت ۹ تهرانی بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی/ هنوز گزارشی از کرونای ایرانی نداشته‌ایم

به گزارش شفاف ، علیرضا زالی ، فرمانده ستاد کنترل بیماری کرونا در کلان شهر تهران ، در مصاحبه ای با آخرین وضعیت ایجاد محدودیت در سفر به نوروز اظهار نظر کرد: تصمیم گرفته شده و تصمیم گرفته شده است.

“طبق آخرین تحقیقات ، بیشتر مردم تهران در تعطیلات نوروزی خود به مناطق مختلف کشور سفر می کنند ، که باعث می شود افراد هنگام بازگشت عفونت را به شهر دیگری منتقل کنند یا ویروس کرونا را به تهران ببرند.” گفت:

در هفته های اخیر شاهد جهش های مختلفی در ویروس بوده ایم. برخی از آنها بی ضرر هستند و ممکن است به جامعه آسیب نرسانند ، اما برخی جهش ها خطرناک هستند.

وی گفت: “در حال حاضر ، در سال 1990 ، بیماران در بیمارستان تهران بستری شدند که از این تعداد 780 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند. شب گذشته 350 بیمار در بیمارستان تهران بستری شدند که 112 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.” اضافه.

زالی گفت: شب گذشته 29 شهروند تهرانی بر اثر بیماری کرونا ویروس قلب درگذشتند. طبق نتایج آزمایشگاهی و تعیین توالی ، 9 نفر بر اثر بیماری کرون در تهران درگذشتند.

“تحقیقات و آزمایشات هنوز وجود ویروس کرونا را در ایران ثابت نکرده است ، اما به طور کلی ویروس در جامعه دچار تغییرات و تحولات مختلفی است و ما باید مراقب آن باشیم.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا