رویداد خانه تا کارخانه برگزار شد

رویداد خانه تا کارخانه برگزار شد

شبکه / قم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کوم اعلام کرد که میزبان یک رویداد Home to Factory با همکاری جهاد دانشگاهی کوم به منظور ارتقا و گسترش درک و آشنایی ادبیات تجاری افرادی است که توسط کمیته امداد پشتیبانی می شوند. .

حسین اسفندیاری ، رئیس گروه مدیریت کار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در گفت وگو با شبکه ، گفت: کمیته امداد ادبیات تجارت ، از شکل گیری ایده تا تجاری سازی ، دانش مردم را افزایش می دهد ، فرهنگ شرکت ها را تقویت و تقویت می کند ، و توانایی های محلی را برای گسترش استارتاپ ها و مشاغل محلی به رسمیت می شناسد ، کمک های مالی و معنوی توسط کمیته امداد سازمان یافته است.

وی گفت: این رویداد توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی استان قم در صنایع دستی (چرم ، فلز ، کاغذ ، چوب و غیره) ، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی (خشک کردن میوه تبدیل میوه و …) و فناوری اطلاعات (هوش مصنوعی ، بهداشت و پزشکی و …) ایده را پیش می برد

اسفندیاری گفت: برای علاقه مندان یک سری وبینارهای آموزشی با موضوع خلاقیت ، ایده پردازی و تحلیل بازار ، شفاف سازی و ارتباطات م ،ثر ، بازاریابی فروش و غیره در تاریخ 15-15 اسفند برگزار می شود ، متقاضیان می توانند اقدام کنند. به پیوند https://formaloo.com/karkhane مراجعه کنید. برای یک وبینار آموزش رایگان ثبت نام کنید.

رئیس دفتر راهنمایی شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قم خاطرنشان می کند که مردم می توانند برای ارسال ایده و کار به سایت http://jd-qom.ac.ir/fa/form/384 مراجعه کنند. کردی: از 16 سالگی تا بررسی ایده های دریافت شده در 20 مارس ، 10 ایده در مرحله داوری قرار دارند و 16 مارس پایان این رویداد است.

وی گفت: ایده های اول این رویداد 15 میلیون ریال ، 10 میلیون ریال برای نفر دوم ، 7 میلیون ریال برای نفر سوم و دو ایده هر یک جایزه 4 میلیون ریالی خواهد بود. “صاحبان همچنین از حمایت مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، جهاد دانشگاه كوم و بنیاد ملی نخبگان كوم بهره مند می شوند ، كه همچنین از Batar و ایده های قابل تقدیر بهره مند می شوند. کسانی که مرحله داوری را بگذرانند 50٪ تخفیف در تحصیلات دانشگاهی جهاد. همچنین می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا